Sortida Museu de la Moto de Bassella 26/09/2004

no estic d’acord amb la de cervera, acaban de ferla nova fins a calaf i d’alla fins ponts es nova i tot son rectes, vem passar aquest agost.

refent als temps no conteu en que la sortida de barcelona es mes lenta i que no tothom n,hi anira a 160 km de mitja. heu de esser mes amplis en els horaris

ok doncs per Calaf. Jo no sabia que l´havien reasfaltat o refet de nou.

En quant als horaris em sembla correcte fer-los mes amplis, no cal apurar tant…

Tot rectes? Puaj !!!
Pa eso me quedo en el parking y escucho como suena.
Algo amb curbetes no?

XaviKai jo diumenge vaig anar a Calaf i efectivament esta ple de curvetes,i la carretera no és dolenta.

BUENOS MIS QUERIDAS AMIGAS Y AMIGOS, EL TEMA DEL “RANCHO” LO TENEMOS SOLUCIONADO.

HA QUEDADO RESERVADO EL RESTAURANTE A LAS 15:00 HORAS

LUGAR : CASA VILASALO.

Podremos incrementar o disminuir el número de participantes hasta el día 25, así queeeee … si se apuntas parientes/parientas oficiales, queridos/queridas no oficiales, primas/os, sobrinas/os, cuañadas/os, etc. etc. etc. lo vais reflejando en la LISTA de asistentes. Mas que na pa que ni sobren ni falten plazas. ¿ok? …

Eennngaaa, que faltan 4 días mal contaos.

Hooooola!! si tinc la amoto… preparada (segur que sí). També vindre.

Falkety

La lista de apuntados es:
01- Andida + Carles
02- Alix
03- Chema
04- Clau (un ratito?)
05- CORNEMONSTER
06- Dr Relliscada
07- DUCATonI
08- faldelu
09- JAHlive
10- Joan620
11- karles
12- mark620
13- Multistrada + dona
14- Osito
15- Osito’s wife (no ens has dit el nom)
16- RECA999
17- Slayer
18- uka
19- vtwin
20- Xavikai
21- xumet
22- JAUMEDS

Jo a dinar no hi seré.

Ducatoni…lo mes segur es que dissabte vaixa a Lleida per lo que podriam pujar junt¿? que et sembla…ja diras!!

Nova incorporació (Isma, l’amic de Speedmandark)
La lista de apuntados es:

01- Andida + Carles
02- Alix
03- Chema
04- Clau (un ratito?)
05- CORNEMONSTER
06- Dr Relliscada
07- DUCATonI
08- faldelu
09- Isma
10- JAHlive
11- JAUMEDS
12- Joan620
13- karles
14- mark620
15- Multistrada + dona
16- Osito
17- Osito’s wife (no ens has dit el nom)
18- RECA999
19- Slayer
20- uka
21- vtwin
22- Xavikai
23- xumet

Tenim que pusarnos de acord en el lloc i hora de trobada.

En la pàgina anterior osito says:

"si esteu d’acord la ruta ideal seria

quedar a les 8.30 a francesc macia de barcelona(els de barcelona, si veniu del valles o el nord i/o lleida podeu agafar l’eix tranversal i quedar a calaf)-autovia direccio lleida- pasat igualada direccio calaf/andorra-calaf-ponts-museu de basella mes o menys dos hores amb ritme tranquil…"

A mi em sembla bé.

Els que venim des de la zona de Lleida podriem quedar a Artesa de Segre o a Pons per arribar junts ¿no?

M’apuntonsssss…
oo-Fakety jeje
01- Andida + Carles
02- Alix
03- Chema
04- Clau (un ratito?)
05- CORNEMONSTER
06- Dr Relliscada
07- DUCATonI
08- faldelu
09- Isma
10- JAHlive
11- JAUMEDS
12- Joan620
13- karles
14- mark620
15- Multistrada + dona
16- Osito
17- Osito’s wife (no ens has dit el nom)
18- RECA999
19- Slayer
20- uka
21- vtwin
22- Xavikai
23- xumet
[/quote]

Ok. Xavi, podemos salir juntos desde Plaza Europa, con cafecillo previo, jejeje … ya me dirá hora de salida.

a veure que us sembla la ruta i llocs de trobada:

Ens podriem trobar a plaça Francesc Macia a les 8.30 d’alla agafarem la diagonal fins agafar la A2(antiga NII), pasat igualada, hi ha una sortida que posa Andorra-ponts-jorba que agafem, passant per copons-prats de rei arribem a calaf que no cal entrar-hi, tot direccio ponts arribem a dos rotondes que son les del eix transversal. ens aturarem a la segona o una miqueta mes abaix.
Per la gent que vingui de lleida es la primera sortida que posi Calaf-direccio ponts.Per la gent que vingui del valles o girona es la segona sortida de calaf-ponts i igualment direccio ponts alla us hi esperem si tot va be a les 9.45.
D’aqui direccio ponts via castelfollit riubregos(on s’esmorça de meravella)-tora i arribarem a ponts.

Aqui hi proposaria esmorçar i no al pans & company(no es lo mismo), hi podriem quedar a la rambleta i cruilla que hi ha amb la carretera que baixa d’andorra i va cap a lleida.

esmorçar rapid i cap al museu(dir. andorra i abans cruilla de solsona)

Lo del dinar ja direu on es

P.D: Hi vendra la meva dona amb poca experiencia i/o sortidesl, hi ha mes? quin ritme?

a veure que us sembla la ruta i llocs de trobada:

Ens podriem trobar a plaça Francesc Macia a les 8.30 d’alla agafarem la diagonal fins agafar la A2(antiga NII), pasat igualada, hi ha una sortida que posa Andorra-ponts-jorba que agafem, passant per copons-prats de rei arribem a calaf que no cal entrar-hi, tot direccio ponts arribem a dos rotondes que son les del eix transversal. ens aturarem a la segona o una miqueta mes abaix.
Per la gent que vingui de lleida es la primera sortida que posi Calaf-direccio ponts.Per la gent que vingui del valles o girona es la segona sortida de calaf-ponts i igualment direccio ponts alla us hi esperem si tot va be a les 9.45.
D’aqui direccio ponts via castelfollit riubregos(on s’esmorça de meravella)-tora i arribarem a ponts.

Aqui hi proposaria esmorçar i no al pans & company(no es lo mismo), hi podriem quedar a la rambleta i cruilla que hi ha amb la carretera que baixa d’andorra i va cap a lleida.

esmorçar rapid i cap al museu(dir. andorra i abans cruilla de solsona)

Lo del dinar ja direu on es

P.D: Hi vendra la meva dona amb poca experiencia i/o sortidesl, hi ha mes? quin ritme?

em sembla que som un grapat de gent amb poca experiencia sobre 2 rodes i amb poca experiencia amb rodar amb altres. El ritme amb tanta gent si us sembla que sigui a velocitats legals…, al menys el tros d´autovia (120-130 us sembla correcte??). Estaria bé fer un “llibre de ruta” i fer fotocopies pels assistents, va bé en cas de perdua així com tenir el telefon de varies persones per si les mosques. Si hi ha un tram de corves…, em sembla correcte que es trenqui i que es formin subgrups segons la pericia i les ganes de cada qual esperant sempre en el següent encreuament de carreteres.
Jo proposo a l´osito per que obri camí, al menys fins que ens trobem amb els altres a l´alçada de Calaf. Jo em comprometo a fer un “cutre road book” i tancar grup si cal… (a veure si em perdré… :D)

a veure OSITO, ritme??.. ritme fàcil… a mi m’està entrant cangueli… amb tanta moto… i tots sabent… que em fa molt de pal fer nosa… :oops:

per cert… algu sap on dinarem???, a que no???

a10

si que hi ha lloc reservat uka.
a la pagina anterior, i reservat pel DUCAToni (zenkiu).

Crec que la ruta que proposa Osito es molt correcta i assequible a tots els nivells i els temps son a velocitats legals, des de Francesc Macià fins a la sortida de Calaf-Pons-Andorra a velocitat legal teniu 35-45 minuts, no més, després fins a Castellfollit de Riubregós es un tram ràpid i fácil, ademés no correreu perquè es que hi aneu sovint saveu que està ple de radars dels Mossos (C-15).
Jo quasi que també estic d’acord en esmorçar a Castellfollit, per una questió culinària, però per temps… no se, no se, si voleu esmorçar bé potser haurieu de sortir a les 8 de BCN y no a les 8:30 tenint en compte que anireu amb gent que no pot seguir (o no vol seguir) determinats ritmes, penseu que després d’esmorçar, a ritme tranquil, tenim uns 45 minuts més fins a Basella entre creuar Ponts i tot el tràfic del diumenge al matí direcció Andorra.