Jo penso que essent conscients, que del que es tracta en aquesta sortida es ajuntar-nos molts i plagar de DUCATISTAS Bassella, els que en tot cas s’haurien de pensar si vindre o no, son els que vulguin anar a saco(almenys a l’autovia hem d’anar tots junts i si es formen subgrups, a les curves, doncs com diu l’Uka, reagrupar-nos a les cruilles).
Segur que l’ Osito dirigira el cotarro amb molt de gust, sempre que siguem obedients :roll: …
Tb penso que quans mes reagrupaments…pitjor, jo proposaria als Vallesans com a minim, que vinguin a Francesc Macia.Que hi dieu?
I per ultim:
Alix si en aquesta tb et rajas, t’haurem de dir…RAjix!!!
Be, amb tanta DUCATI…en cas de necessitar-ho, amb que segueixis els rastres d’Oli…jajaajajajajajaaj…
No, de debo, si tu no estas convençuda no vinguis, pero no pel ritme, sino pq nomes faltaria que passes algo i nosaltres t’aguessim achuchat pq vinguessis.Pero si com dius tens veritables ganaes de vindre, es facil…VINE!
Com portes anar a 120 per autovia? Pq a les curves segur q tots fem esperar a algu
tu tranquila, Alix, que qui té tots el números d’anar últim sóc jo: sóc TORPE , sí, en majúscules , duc la moto limitada i la nit abans aniré a un concert una mica animat… :lol:
Hi haurà algun autobus cap a Bassella? :lol:
hi haura llibre de ruta per tothom, aixi he fet en altres sortides
el ritme sera per lo vist molt tranquil, sera la primera sortida de la meva dona i no la deixare sola evidentment, aixi que el ritme anira no nomes per velocitats legals, si no molt prudent.
es molt important quedar d’acord pel lloc d’esmorçar
Algún concert interessant karles?
A mi t b em mola el heavy i potser es algun que se m'escapa.
El 5 de novembre ve Nightwish !!!
Ei, no és per res, però odio el heavy metal :lol: :lol: acabat en metal només m’interessa el black, grind, una mica de death…
el concert en concret serà el de Gatillazo, que sòn l’Evaristo i dos més de la Polla Records… i dic animat perquè em trobaré amb un munt de vells amics. La que m’espera! :lol:
I tampoc em vull perdre el de Mortiis, el 22-11-04
Bueno pues las fechas ya están próximas y parece ser que ya está casi todo organizado…
Ya ha sido reservado espacio para unos 25 comensales (ma o menos) en el restaurante CASA VILASALO (973 492 321) próximo a SOLSONA. Relliscada sabe donde es. (yo el domingo pasado anduve buscándolo y no lo encontré, pero bueno, preguntando se va a roma) HORA DE LA RESERVA 15:00 horas.
Como prupuesta general para todos, y teniendo en cuenta que mayoritariamente venis de Barcelona, y si queremos visitar el MUSEO, sería lo propio quedar para almorzar un poquillo, hacer un “arrejuntada” en PONTS. Tras el almuerzo ir AL MUSEO DE BASSELLA, visita de rigor y a eso de las 14:00 horas salir zumbando hacia el restaurante a llenar la “andorga”.
Desde Lleida, saldremos si no hay novedades JAVlive y yo. Con CLAU quedamos en PONTS (indicar horarios)
Con el tema del restaurante para comer, unicamente tenemos que indicar el número exacto de asistentes, a ser posible en día anterior, a efectos de que nos pongan en una sala o en otra, en función del número de asistentes.
¡Ah!, se me olvidaba … Se trata de una reunión de amigos, pa vernos los caretos, pasar una ratillo agradable y en mi caso PAGAR UNA ALMUERZO QUE DEBO (a que sí ALIX )
Lo principal es que salgamos y regresemos todos a casa, cansados pero satisfechos, que de eso se trata. Así que tened todos mucho cuidado por la carretera y mucha precaución …
Por si alguien necesita alguna cosa, mi telefono es: 625 526 356
Nos vemos
TRANQUI rELLISCADA, que en peores plazas hemos toreao, ejejejeje
¡Ah!, se me olvidaba .... Se trata de una reunión de amigos, pa vernos los caretos, pasar una ratillo agradable y en mi caso PAGAR UNA ALMUERZO QUE DEBO (a que sí ALIX :wink: )
sí DUCATonI…síp… allà hi seré… i si trigo molt… NI TE MUEVAS!!!
A veure, jo només se que sortim de BCN a les 8:30.
A quina hora s’arriba a Ponts o Basella a velocitats legals no tinc ni punyetera idea.
Proposeu-nos (Clau o Jahlive) alguna hora que cregueu a la que arribem a Ponts i cap problema per part meva pq quedem allà.
Ponts es on ens vem trobar amb tu (Clau) el dia que vem pujar a Andorra les 3 Monsters?
Si que se sap on es dina, està reservat, l’únic que no es va repetint a cada nova resposta, heu de llegir més enrera. no se exactament on està posat, però està.
I el museu?
A mi si no entrem me la suda, jo vull anar en moto i veure Ducatis juntes! jejejeje.
Ja queda poc.