St.Hilari,St.Hilari...Pedregat qui no se l'acabi...

Ahir a la tarda en Magno i jo mateixa, vam anar a saludar a dos xaies a Can Ninetes… La Blackgi como no :wink: i a la Tatat que sempre es deixa caure per veure’ns :-*

La Tatat va haver de marxar, i en Magno i jo vam anar a fer unes curvetes cap a St. Hilari (vam deixar la Blackgi soleta una estona :))

El camí d’anada molt bé, vam fer les curves, un puja i baixa un parell de vegades… i fins i tot una salutació d’un Mosso :wink:
El millor de tot per acabar de rematar el gran cap de setmana, va ser la ultima baixada q era per marxar cap a casa… ???
Va començar a ploure i per esperar que parés un xic, vam aprofitar per fer unes birres i una bukadillu amb uns kolegues d’en Magno q van venir amb cotxe. (intel.ligents per la part q els tocava :wink:
Com ja sabeu ??? si esperes a que pari de ploure, i en el moment i el lloc on estas para, arries amb les motos i al cap de 3 minuts torna a ploure… :embarassed:
Vam agafar l’eix per evitar carreteres secundaries de St. Celoni, i el fanàstic eix fins a Girona va ser també immemorable… uns 10 minuts de bona pedregada!! :knuppel2:
Vam tenir un parell de kullonets i botifarres i tot el q es podia tenir, i xinu xanu vam arribar a Girona q on evidentment no hi plovia :wink:

Us recomano les osties de les pedretes… van bé per fer remodelació de silueta :buck2:

I res, una petita anecdota a recordar :wink:
(Mondra, si es el Calvito q es gafe ehhh!! :smiley: jijii)

Petons Berrus!! :smitten:

c…ons esther, entre diumenge i dilluns quina mullena… :crazy2: :crazy2: i amb pedra rollo sado.jajaja!!! :uglystupid2: :uglystupid2:

MANOLETE, MANOLETE… SI NO SABES TOREAR PA QUE TE METES!!!

U n altre dia tireu cap a l empordà, que feia un dia magno!!!

Queda aclarat que qui porta el mal temps es en Santiiiii , no jo com sempre es diu pel foro

Es que ahora con el buen tiempo la calva refleja demasiado el sol y crea unos cambio climaticos inesperedos…

:stuck_out_tongue:

No se què penseu… pèro en aquest post ni ha unes frases d´aquelles inmortals :2funny: :2funny: