Tic trist

Avui m’ha petat el bombí de l’embrague de la Duca. Cagüen tot, sempre hem pasen coses d’aquestes la setmana abans fer una sortideta per anar a dinar o algo. Després sempre la tinc apunt però hem tenen amb “l’ay” al cor sense saber si tindrán les peces necessaries o no…i a més a més, el dilluns és festa :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff:

Que cabreo llevo!!! :tickedoff: :tickedoff:

Uns mimines dels meus amics ducatistes no hem vindrien malament. ::slight_smile:

Espero que estigui per divendres que ve…

Eres gay? :smiley:

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Tony … colega… ja fa temps que et considerem un dels nostres :wink: … ja no cal que possis mes excuses… ja sabem que no tens moto… no passa res… torno a dir-te… no passa res mi niño.

EA, EA, EA, EA… ja esta, ja ha passat, no passa res… :smiley:

No, soy MADIKITA!!! :wink:

Això m’ha fet mal, no valens reirse de unons eins… :cry: :cry:

I sí que tinc moto valens :stuck_out_tongue:

:wink:

quina putadeta,i tranquil que no crec que tingues problemas per trabarla,emb sembla que son totes iguals.
que tingues sort company :wink:

Vols que et mimem així?

http://img167.imageshack.us/img167/4638/sholdpupdaphkk4.jpg

:embarassed: :embarassed: :embarassed: :embarassed:

Q-llooooooonnnnnnssssssssssssssssss, Ton quina mala sort, no? sempre et passa alguna cosa i mai podem gaudir de la teva “negreta”…ja està bé!!! :tickedoff:
Nen canvia de casa de lloguer…segur que al google en trobes alguna cosa…

Ànims!

Aviat…aviat… ::slight_smile: :-X

seguro que estara apunto tio :wink:

Ahora os empiezo a entender y a hacer caso en cuanto a lo que me habeis llegado a decir acerca de Ton…

1 - No tiene moto, fijo.

2 - Siempre esta buscando excusas para que no veamos que es un paquete.

3 - Que se esta ganando el baneo de ducatistas.com (no va a las desmocañas, miente acerca de que tiene ducati,…)

Os entiendo.

Me cae bien el tio, pero os entiendo.

En fin…

Si aun se lo piensa puede mirar este anuncio, yo lo veo de fiar…

http://catalunya.coches-motos.com/detmotos480234287X-2003-Ducati-SuperBike-749s-Catalunya.html

:smiley:
:smiley: :smiley: :smiley:

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Hoy os reís a mi costa…

Tituuuu, espero que no t’ho prenguis a la dolenta!!!
Ja em sap greu el que t’ha passat (per cert, com???), de veritat.
Vull que sapigues que si et puc ajudar ho faria encantat !!

Anims!!!

:wink: :wink: :wink:

Pero, per cert,

En el contracte de lloguer, no entra la reparacio???

:smiley:

Però si no m’ho he pres malament :wink:. Apa que si m’hagues d’enfadar per culapa d’aquesta pnada de Madikites… Gracies per l’oferiment :wink:

De totes maneres vindràs a Andorra, no? encara que sigui en cotxe…no seràs l’unic… ;D

I tant :wink: pero espero que sigui en moto a veure que hem diuen avui el mecànic ::slight_smile:

Que se puede esperar de un tio que se peina como Vicky el Vikingo :2funny: :2funny: :2funny:

Que mamón!!! Ahora te entiendo cuando dices que encuentras a faltar los emoticons de bajarse los pantalones :crazy2: pero un amiga mia quiere decirte algo…

http://users.telenet.be/OCAddict/images/Fuck%20You.jpg

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Gracias tonn :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: