Sabeis donde se puede comprar uno un mono al estilo marujon aqui en Barcelona ?..es decir y sin ofender,…poder probarse los que se quiera y las veces que se quiera hasta comprarse el que mejor me vaya, sobre todo interesado en Arles Ness MGP.R y Alpinestar y algo más?.
MOTOCArd, parece esrtar muy bien y con buenos precios, pero eso de comprar por fax y sin poder probartelo etc… :roll: ya me entendeis no?
Si el que vols es probar i probar tens que anar a Silmar, que està a Castellví de la marca, prop de Vilafranca del Penedès, es una fàbrica, allí probaràs tots els seus models i si vols el fan personalitzat i tot, també els fan a mida, el procès es: vas allí (ara no recordo l’adreça ni el telèfon però podria buscar-lo perquè tinc una targeta seva en algun lloc), fas totes les proves que vulguis, tries, fas una paga i senyal i al cap d’una setmana el tens.
La gent de Silmar son molt simpàtics, agradables i treballen amb uns preus bons.
No els faig tanta propaganda perquè em paguin, ni molt menys, però jo tinc un mono seu i es el millor que he tingut.
motocard te una botiga a barcelona
Motocard Barcelona : C/ Valencia 511-515 Código Postal: 08013 Barcelona
Tel: 00 34 932650224 / 00 34 932657965 Fax: 00 34 932657332
Tinc un amic que s´ha fet el mono a mida a Silmar i està molt content amb ell. Tenen uns preus bastant competitius i te´l pots personalitzar amb els colors y “logos” que vulguis (et pots fer posar un DUCATI si et va bé) sense pagar el que pagues per un mono de Ducati PFM . Crec que li va sortir per algo menys de 600 euros amb botes i tot. Una altra botiga de roba es MOTORALIA, al carrer Rosselló abans de creuar Passeig de St Joan, tenen bastanta cosa tbé i no et cau massa lluny de Motocard. També pots mirar els de Mundial Motos i JCB al Paral-lel que venen recanvis i toquen una mica el tema roba.
frank yo me e comprado un alpinestar en motoralia hace 3 meses,el encargado es colega mio,se llama manel,dile que vienes de parte mia.
el mono que me compre es del año pasado y estan muy rebajados,no se lo que le queda pero por mirar…
rosello 302
932070212
Frankdesmo, el millor es que t´informis directament a silmar a veure si tenen el que busques al preu que busques.
robert, yo conozco de Motoralia al chaval moreno alto que se llama Cristian, supongo que Manel debe ser el que lleva la Yamaha Supermotard???. Muchas veces estan en un bar motero que hay en frente que se llama cala2.
Por la N340, después de pasar Vilafranca, dirección La Munia. La salida está unos 5-7 Km. después de Vilafranca. Al salir de la N340, entrarás en una recta bestial y a los 2-3 Km. más o menos, a mano izquierda hay un edificio y pone SILMAR en lo alto. Por lo menos hace unos años. Si llegas a La Munia y no lo has encontrado, vuelve hacia atrás y fijate mejor.
el dueño de silmar se llama sr coll un tio mu majete, pero que no te tome el las medidas, mejor su mujer o el cortador que tienen ahi. jejejejej. sobretodo pruebatelo con todo lo que te tengas que poner( botas espalderas camisetas etc.