Hola a tothom. Fa gairebé un any que soc membre de ducatistas.com, tot i que no he escrit massa.
A finals d’abril em vaig fer una lesió al genoll, i des de llavors no puc anar en moto. El juliol em van operar i ara tan la fisioterapeuta com el traumatòleg diuen que aviat podré tornar a agafar la moto. El problema: és una Hypermotard, i no arribo a terra amb els peus plans, sinó de puntes (soc baixet, 1,70m). Com que hauré d’agafar la moto cada dia per anar a treballar (uns 130km diaris, només fins el juny), em recomanen adaptar-la o canviar-la per una més baixeta de seient.
He pensat en el seient “Comfort” de DP, per baixar-la 2cm, però abans m’agradaria seure’m en una que tingués aquesta alçada, ja que si això no funciona hauré de canviar per una Monster S2R.
Aquí arriba el favor, que demano en públic però que millor seguir parlant per privats: Algú a prop de Vilanova i la Geltrú té una Hypermotard amb seient Comfort o una Sport Classic per poder seure-hi (només seure-hi) i comprovar si l’alçada m’aniria bé?
Hola a todos. Hace casi un año que soy miembro de ducatistas.com, aunque no he escrito demasiado.
A finales de abril me hice una lesión en la rodilla, i desde entonces no puedo ir en moto. En julio me operaron y ahora tanto la fisioterapeuta como el traumatólogo dicen que pronto podré volver a coger la moto. El problema: es una Hypermotard, y no llego al suelo con los pies planos, solo las puntas (soy bajito, 170m). Como tendré que coger la moto cada dia para ir a trabajar (unos 130km diarios, sólo hasta junio), me recomiendan adaptarla o cambiarla por una con el asiento más bajo.
He pensado en el asiento “Comfort” de DP, para bajarla 2cm, pero antes me gustaría sentarme en una que tuviera esa altura, ya que si esto no funciona tendré que cambiar a una Monster S2R.
Aquí llega el favor, que pido en público pero mejor seguir hablando por privados: ¿Alguien cerca de Vilanova i la Geltrú tiene una Hypermotard con asiento Comfort o una Sport Classic para poderme sentar en ella (sólo sentarme) y comprobar si la altura me iría bien?