Como decia, que os parece una salida este sabado? como el proximo curro, tengo que aprovechar… :
Quien se anima? Aunque sea por la mañana solamente…
Un desmosaluto all’italiana… Bruuuummmm, bruuuuummmmm… :uglystupid2:
Jo al matí una estoneta si, però no molt d hora.
Segur del tot no es, però faré l ho possible per venir,
(potser tinc feina a casa)
Ja aniràs concretant, no???
Jo no puc, treballo dissabte .
Chic@s estoy cabreadisimo :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: hoy me se ha estropeado el regulador de corriente de la moto ya he pedido la pieza pero… para el finde aun no habra llegado :knuppel2: y claramente salidita a tomar por c…
con estas calores ya petan y la lluvia del domingo me parece que tiene algo que ver… :tickedoff:
Desmosaluti a tutti!!!
Veig que l organitzador no pot venir :knuppel2: :knuppel2:
Dons queda en peu la proposta de una sortideta… segurament s apuntara un company…
Que ús semble cap a les 10, així si algú a fet alguna destrossa a les DESMOCANYAS podrà venir… I a casa aviat
LLISTA
1- BERTU
2- GAITA
Estoy intentando por todos los medios para tener el regulador antes del sabado, a ver si hay un milagrito… :
Sembla una bona hora … :-D, lloc?
LLISTA
1- BERTU
2- GAITA
3- L’organitzador … ¿habrá regulador?
4- Tatat
5- Ducatigirl … :crazy2:, encara que no plogui ??
…
Lloc???
Som dijous i els de Girona no respiren, a part de la Ducatigirl que es Empordanesa, :
Així dons caderem a Figueres al BDG, per sortir a les 10 en punt, si els de Girona ús animeu a l ultima hora ja farem + i - per baixar cap a la capital…
Em semble que aquest foro falta la Z.Em :2funny: :2funny:
Ruta: Banyoles, Mieres, Olot o Tapis, el Tec, Ceret, el Boulou, Jonquera.
Que dieu???
ANIMEUVOS!!! VAAAAAA :knuppel2: :knuppel2:
Yo trabajo pero si me quereis pegar un toque al movil y me pillais por La Jonquera nos vemos un rato…
Jejejeje… ;D ya tengo regulador >:D no os vais a librar tan facilmente de mi… :
A ver como amanece mañana… y no lo digo para las desmocañas…
Si todo va bien nos vemos a las 10 al BDG?
Desmosaluditos…
;D Otro más a las 10 en el BdG!
Una salida muuuuy buena, me olvidè la camara de fotos… Tatat tiene una hecha con el movil a Colliure, que por cierto, al irse de este precioso pueblo nos mojamos un poco : con incluido un poco de piedra y todo :buck2:
Gracias a Tatat, Bertu, Carlinho y Gaita, como siempre una buenisima compañia
Desmosaluti a tutti!!!
Una sortida molt xula… al final he pugut visitar Cotlliure, que sempre es sortida a Cotlliure sense Cotlliure…
FALTA LA FOTO!!! :tickedoff: :tickedoff: