voluntaris per ensenyar-me entre setmana el q es pot fer amb una duca... >:D

El dilluns… el dimarts… o el dijous
L’unic q he de ser a girona a la unal migdia per dinar!! pero hi ha temps per fer moltes coses! ;D ;D ;D :smiley: :smiley: :smiley: >:D
trieu la carretera vosaltres! ale voluntaris vagin passant

Miraré agendes…

Així quant has d’èsser a caseta ??? :2funny:

:wink:

PS: el que es pot fer amb una duca… tipu Chris Pfeiffer, Emilio Zamora… ??

nomes es tracta de fer curves encara em considero un “novell” tot i q ara ja vai mes lleuger sobre la moto!
i lo de la una a casa es q he de començar a dinar pq entro a la 13:30… i com esta el pati millor no arrivar tard!

ho deia per allo de la una al migdia, o una o migdia ?? :2funny:

:wink:

PS: en quant a lo de fer curvetes, off course, no hi sé anar en recta jo.

Mr digem on voldras qdar i a quina hora…

Demà ho tinc “xung”, però dimarts i/o dijous no hi ha d’haver problema. Seguiré informant, pero podem quedar al BdGust, si et sembla, sobre 10, o ans pel curro, i un vallfogona, puja baixa i despres cantonigros o far i caseta.

:wink:

PS: si continua el bon temps, i diuen que si, entre setmana ( sense diumnegers ) pot ser brutal.

PS2: recorda que no sé anar en moto. De trankis.

Cria corbs i et treuran els ulls… quina mala fama que estic prenent.

:wink:

PS: Cria amics i et treuran a donar voltes en moto.

dma a les 9:30-10:00 estare al bdgust! vindre amb totes les ganes d’apendre del catakrak com ja l’han vatejat mirare d’estar a l’altura i seguir un bon ritme!

PD mes d dos hores seguides en curbes no ho he fet mai el meu record es 1:30 aquet finde, q vai anar desde lloret a sant feliu i desde allà vai anar a romanya de la selva… i vai parar pq es va fer l’hora de dinar q si no agues arrivat a la bisbal!

PD2 mes o menys se on mhe ficat i estic molt content de q algu amb tanta exp i reputació m’ensenyi :wink: :wink:

A dos quarts estare com un clau ( no penseu malament coi ).

Catakrak = gran cagada ( tingues-ho en compte )

jo 185 cm, m’és igual si ets mes baix o més alt…

Demà el destroçaràs, ja et pots apuntar al WGRB ( World Guniess Records Book )

Un altre que es creu tot lo que es diu, i la Ducati(Angelet)Girl es queixa que els homes som incrèduls.

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

:wink:

PS: si seguiu escampant mentides sobre la meua persona, prendre mesures ( ilegals )

Aqui ningu treballa o que??? :smiley:

gyga, texplik el planillo: Sortim del BdG direccio olot, repostar, vallfogona, si dona temps, un trosset de collada, sino, tornem per darrera. També podem despres de repostar fer un far i cantonigros o… el cas és que en quedarem pels voltants d’olot i quan tu marxis jo m’hi quedo, que m’han propossat planillo :o :o .

Nos vèiem a dos quarts…

:wink:

Putu Un error ha ocurrido!
No puedes modificar este mensaje ya que el tiempo límite permitido para editar mensajes ha transcurrido.

PS: duré la cam, gravarem warrades, ( i cobraré per no publicar material explícitament prohibit )

Mr un plaer que divertit seguir-te!! però he arrivat mort al curro, tot i així ho haurem de repetir!

Ahilasdao, pareu jaaaaaaaaaaaaa, pero això de que m’ho cregui, res res Ducati(Angelet)Girl
http://www.monsterclubcat.com/forum/images/smilies/eusa_naughty.gif

http://www.monsterclubcat.com/forum/images/smilies/eusa_naughty.gif

http://www.monsterclubcat.com/forum/images/smilies/eusa_naughty.gif

http://www.monsterclubcat.com/forum/images/smilies/eusa_naughty.gif
( de fet ho sé ) ;D :2funny: :smiley: ;D :2funny: :smiley: :2funny: :smiley: , però sí que ha sigut divertit, no tant per Vallfogona, trosset Mr. Biker’s - Ripoll, la carretera mooooooooolt bruta, tot i així…, i Banyoles -Sta. Pau força humit.

:wink:

PS: a partir de 170 la moto em fot uns shimmies k pa kè, fa por i tot arribar o passar de 180, pitjor que una muntanya russa ( seran els pneus ? ).

Que més voldria…

:wink:

PS2: Ducati(Angelet)Girl —> tu i jo hem de parlar seriosament. :-X

PS3: a alta velocitat els pneus sembla que no responen, però en curvaaaaa, quines derrapades!!! :o ::slight_smile: :o ::slight_smile: :o ::slight_smile: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :smitten: :smitten:

Per cert gyga, de les cinc “voltes” que he gravat, només n’han sortit tres, mea culpa i no penso explicar el motiu, una de les quals amb força vibracions, i l’altra d’anada i tornada, o sia, que en penjaré, per ara ( i probablement per sempre ) una que s’et begi bé i ja està, i tranquil, que ara mateix acabo de ninar i només he fet un cafè, faig el segon i m’hi posso.

:wink:

PS: m’he aburrit com un… nomeno, ans he disfrutat com un…

PS2: tornant, damunt de figueres tota l’estona donant voltes un helicòpter i a l’entrada 4 de l’A7 mossos.

No m’ha quedat com esperava, però sóc un home vell que no entèn les noves tecnologies…( putu ordinador desfassat ).

http://www.youtube.com/watch/v/pKwpCP3LwA8

Quant tingui na stona, m’hi torno a possar, o no.

:wink:

PS: sóc jo qui veig malament, és l’ordinador, és la connexió, o… ???

genial tiu pero es nota molt la diferencia d’acceleració de el teu monstre! molt xulo el video i molt ràpid! no pensava q el pogues veure fins divendres o dissabte!

he qdat be al principi em el genoll casi a terra a la segaona paella!! :smitten: :smitten: :angel: :angel: