Bé, acabo d’arribar de Floreal. He deixat la meva 900sport per vendre. Estic amb una sensació rara al cós pq d’una banda ho faig perque estic esperant la nova 1098 pero per una atra penso en que ha sigut la meva primera Ducati… Bé hem queden dos mesos per rebre la nova molt temps pero suposo que tot arriba. De fet estic una mica trist pel fet de vendre-la, pero…
AH!!! però tu tenies una Ducati? no fotis, era veritat que era teva??? ostitu!!! i la vens? una SS 900 negra dark… no potser que la posis en venta…segur que no era teva…sino no la vendries…estic segur!!!
D’altra banda con diu el Teti…ja tens excusa per anar en cotxe a dinar de nadal…no com altres, que no tenen ni excusa bona o si més no creible!!!
sabe mal deshacerte de una moto,pero todos los cambios que sean a mejor,sin duda valen la pena,poder ir a los sitios tranquilos no se paga con dinero tonn,bueno si,lo que vale la 1089,pero para mi gusto llevas la mejor ducati que hay en la calle
Pero que panda de mamonés estais hechos. Escusas las justa. La culpa era vuestra que siempre decidis las fechas de las salidads cuando la moto está en el taller o está para pintar o cosas así
No me que do con la moto porque aun le quedan muchos Km por hacer y me sabe realmente mal desmontarla, quitarle los líquidos y dejarla en una estanteria llenandode se polvo. Prefiero venderla… lo digo con la boquita pequeña.
Estoy deseando que pasen los dos meses, que ganas.