DUDA ENTRE LA S2R O LA 695...

muchas gracias a marc! :smiley: vaya cachondeo os llevais meacagüen! :2funny: :crazy2: :uglystupid2:

No hi ha defensa possible, es una màquina atacant!!! >:D >:D

No hi ha defensa possible, es una màquina atacant!!! >:D >:D
[/quote]
Gràcies Marc… realment tens raó… veus com ja em començes a conèixer jijiji…

És innat… si voleu i pagueu bé us faig un curset !!!.. :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

A mi se me ocurren varias maneras de como nos lo puedes agradecer… pero la más fácil, práctica y rápida es pasandote por las desmocañas y pagandote unas birras. De hecho como Goom no viene nunca estoy segura que la suya me la cede a mi, y yo me las tomo a la salud de los dos !!! :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Ejem… ejem… :smiley:

Cerveza? :smiley:

Si, si Teti hablaba de cerveza… esas que espero tomarme contigo este jueves sin falta… que estás en la lista negra !!!

Este jueves Nineta… este jueves… :wink:

Hola penyaaa, ja he tornat del meu viatge per les terres Murcianes… (amb cotxe, desgraciadament).

Bé, pel que he estat llegint i el que em va dir ahir Olga (vaig anar a fer unes canyes al seu bar) veig que Nineta ha desenterrat la destral de guerra…!!! Mare meva, si té llenya per tots!!!

Nineta, no deuríes ser en un altre vida llenyataire??? :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: ;D ;D ;D ;D

I veig que has agafat al teti com un objecte teu!!! pobreeeeett!!! no el matxaquis tant dona!!!

:wink: :wink: :wink:

Pues yo lo tendria claro, y en su momento lo tuve, Yo prefiero la s2r, quizas en cuanto a motor no haya demasiadas diferencias pero en cuanto a las sensaciones , son mut distintas!! La s2r te da la sensacion de ser mas moto, mas racing, seguramente por la posicion mas echada palante.

El basculante de atras monobrazo es bastante mejor el de la s2r y a lo que se refiere a quemaduras , estoy de acuerdo en que no conozco ningun caso , pero si ahun quieres estar mas tranquilo ponle unos tubos de carbono que disipan mucho mejor la calor.

Brrrruuummmm

Forza ducati

pues a mi los dos motores no se me parecen en absoluto…y hablo con conocimiento de causa, que tengo la S2R y he tenido 6 meses la 695, empuja mucho mejor desde abajo la S2R, tiene mejor recuperación sin necesidad de bajar marcha y estira más arriba, también más punta.

Y lo más importante, gira muuuuuucho más fino, Y SIN SOPLIDOS!!!

bueno, eso de sin soplidos… los hace, aunque son poquitos, pero los hace…

Y lo de la posición, eso depende del cuerpo de cada uno, pero creo que la S2R vas más vertical que la 695.

Yo te diré que me compré la 695, para no pasarme… y a dia de hoy me compraria la s2r, sin duda alguna…

A mi me pasó exactamente lo mismo. El rojo Ducati con la franja blanca me enamoró. En ese momento yo pensaba que era una 695 con otros colores, pero luego el dependiente me explicó todas las ventajas de la S2R y no me quedó duda.

La verdad es que solo verla me había convencido, no hacian falta explicacione

En mi caso dije… estoy loco, pero voy a por la S2R. Los primeros días, cuando abria gas pensaba… madre mia!!! estoy loco!!! esta moto no la pondré nunca a tope!!! pues que equivocado estaba!!! ya me la conozco un poquito y estoy muy contento de haver ido a por la S2R en lugar de la 695. Ahora, esto es un circulo muy vicioso, porque hoy me la voy a comprar y estaria dudando entra la S2R y laS4R o S4RS… total, pasta pasta y más pasta!!!

Doncs ja porto 800km amb la 695 que al final va ser la elegida… tambe per una cosa de dates… les s2r no hi eran etc… de totes maneras al final s’hem escapaba de preu. Tirare un anyet o dos amb la 695 i com diuen que te que sortir la nova monster doncs ja hem gastare la pasta quan de debo la pugui aprofitAR! de moment li trobo 2 coses que no se si han passat a algu mes…

1- La moto en fred es molt punyetera… o poses el starter o tens que lluitar per que no vagi fent sotragades!
2- A vegades surt una mica a trompicons i no se si sera el famos “soplido” de marres!

Si no es aixo… que es lo del “soplido”? no se si ho he notat jajajaja!

Per tota la resta estic encantat! de moment prefereixo tirar amb aquesta que la tinc casi pagada i mes endevant ja veure’m… no es pot tindre tot en aquesta vida.

p.d = He fet un esforç en escriure en catala per integrar-me millor ja que molts parleu en catala i encara que jo soc catalano parlant, escriure em costa una miqueta! tingueu pietat amb les faltes! jajajajaaj!!

Noi, escrius millor que jo!!!

Quan la moto es freda es cert que va a trompicos… jo personalment no començo a donar-li vida fins que comença a marcar el ºc de l’oli al panell d’instruments…

L’estarter l’empro poc. Prefereixo anar jugant amb “l’embrague”. En quant als soplidos, els fa de tant en tant, sobretot quan vas a baixes voltes i li dones gas de cop a vegades notes durant una fracció de segon com un buit de potència. Sincerament, poca importància…

Jo encara no m’he plantejat de cambiar-me la monster (porto 8500 KM en 7 mesos) i penso que encara no l’he disfrutat prou… Penso que aquesta moto em durarà, ja que estic encantat amb el disseny i la resposta de motor.

ok! vale, també m’ho ha fet lo del buit de potencia pero com dius tu, molt poc i a demes no es molt important…

doncs això son els “soplidos” i si pares l’orella sentiràs com un ppssst!!! com si fos una llufa!!!

Això dels “soplidos” és cert. A mi també m’ha passat. Deu ser que no entenc un borrall de mecànica que no li dono cap importància…

Jo encara no he posat l’starter… La meva fa avui 3 mesos, i té 3800 km’s. Goom portes un ritme semblant al meu, eh???. I això que encara no hem coincidit en cap sortideta…

Nineta guapa… al ritme que portem d’aqui a res ja et trucaré per anar a demanar pasta sota un pont per cambiar pneumàtics, revisions… etc etc…

Pero… m’ho passo de conya!!! encara que el fred matinal que fa a St. Celoni em treu les ganes d’agafar-la!!!