PREVISIÓ TEMPS PEL DISSABTE 11

quan comencis a pensar…“juer la Ali … ya la hemos vuelto a perder…”… :x … te’n penediràs de dir AVENTURAAAAAAAAAAA!!!
AUAJUAJAUAJUAJAUAJUAJAUJAUAJAUJAUAJUAJUAJAAAA!!!

Jo aniria per BCN-autovia lleida fins CERVERA- PONS-LA SEU-ANDORRA, l’asfalt està molt bé.

…lo que manden… :?

A mi més igual, el ke vulgui la peña… Això si m’haureu d’explicar per anar a sant andreu jo sóc de sant feliu.

doncsssssss… agafes la ronda de dalt… fins el final… sortida SANT ANDREU…
vale…quan surtis et quedará una benzinera a la dreta… estaras en el Ps Sta Coloma… Segueixes recte… i en el tercer semàfor, gires a l’esquerra… C/ St Andreu… i … to rectoooo…
Fins que creues amb una Rambla… (a la cantonada dreta hi ha una farmàcia…)… es FABRA I PUIG… gires a la dreta… i to recte cap amunt…
quan arribes al semàfor de la meridiana… (5 carrils)… et quedes a la dreta i gires… eso, eso q ves … es la ESTACION.

Uf buenu a veure que diuen aquesta gent perque en principi anirem per l’autovia de lleida no? Jo si tinc que vindre a sant andreu foto una volta de collons, casa meva esta a un minut de l’autovia (sant feliu)… a veure ke diuen els organitzadors.

Que pesaos sois con lo de pisar huevos ! jejeje.
Alix, Slayer va vindre ahir i ja va veure que encra que tinc una S4 no soc el Rossi ni per l’estil.

He fet alguna sortideta sol i amb respecte.
140 per autopista o autovia… pq a mes de 160 l’aire emprenya.
I si venen corbes, estic experimentant, aixi que fijo que gaire rapid no soc.

Jahlive, merci tiu, pq estaba mirant via web monos d’aigua i o no tenen (a la web) o son carets.
Per 30 euros em pillo un fijo.

140… ??
juasjuasjuasjuas…!!! casi que os haré un favor si no voy!!!.. son unas cuatro horas ida … con posibilidad de chubascos… tios… lo siento… en serio… que lo que menos m’apetece ahora es ser una carga… mejor… me pillo mi duca… pillo algo mas de rodaje “a mi aire”… y así pa’la basella ya estaré en forma…

me rajo nens…

(y la risa de 140 … es pq yo aún no sé si mi duca alcanza eso… se dice… se comenta… que los alcanza… jejejejejejejejejejejee)

Pos me parece que yo me rajare tb la perturbación evoluciona, sembla ser que el dissabte a mig matí començaran les tormentes, i amb la poca experiencia ke tinc etc… :cry:

No tinc ganes de mullarme, i tampoc tinc que comprarme res, no sé doneu-me unes hores per pensar-ho… :roll: :mrgreen:

Jo!
L’únic dolent es lo del temps.
Si mires el mapa de meteocat.com, surt tota catalunya plovent.
Sera hijo puta el Dios Zeus!

Jo si plou tampoc puju, tinc el neumatic gastadet i el mecanic ja em va dir que si pillo pluja xungu.
I como no me considero Sete…
Macagún!

Si no esta plovent surto, i ja veuré que coi passa.
Alix, potser m’he passat pq la meva S4 a 140km/h en sisena va a 4500 voltes. Preguntali el ritme a algu amb 620, sorry.

Jo segurament aniré a fer unes corvetes a Montserrat, almenys si plou estaré a un pas de casa. :mrgreen:

Per ki es raji, podriem kedar a Monistrol a les 10 o així

Ep res de rajar-se, la web de meteocat ha esta actualitzada, i no em sigut ni el joan ni jo.
El dissabte aguanta.

Estat del cel:
cobert o molt ennuvolat arreu de matinada. Al llarg del matí s’obriran clarianes pel sud i per l’oest del país, restringint-se la nuvolositat al nord i est. Durant la tarda estarà poc ennuvolat en general per l’arribada de núvols alts, sobretot a l’oest, i per alguns núvols baixos al litoral; malgrat això, creixeran nuvolades a punts del Pirineu i del Prepirineu i, alhora, augmentarà la nuvolositat al vessant nord del Pirineu.

VAAAAAAAAAAAAAAAAAA, anem i si plou parem i cap a casa.

http://www.meteocat.com/marcs/marcos_previsio/marcs_previsio.htm

no sé aki marca solet pero andorra pluja :oops:

Jejejeje, es el marge d’error.
Apart que a Andorra estarem comprant no en moto.

En principi jo aniria, tb hi ha la posibilitat (va pel joan i xumet) de pujar diumenge que pinta millor.
En Jahlive va dir que diumenge esta obert pel matí.

jo ho sento… però si…soc una gallina i em rajo… aprofitaré i fare un volt que hai d’anar calella…
que us ho passeu en gran!!!
8)

A ver… no alarmaros !! en principio como dice Xavikai, el mapa no dice q vaya a llover…de todas maneras no estaria mal llebar alguna prenda de agua x si las moscas…ademas tened en cuenta q tmpco vamos x carreteras de curvas ni mucho menos…ademas ya nos ha pasada en varias salidas q nos ha caido cuatro gotas y no se ha muerto nadie… :slight_smile:

“no se ha muerto nadie”

Tu si que saps com animar a la gent!!! :stuck_out_tongue:
A veure, jo tinc més por l’aigua que els gats, i com a mínim ho intentaré. Per sort, el dia de la II trobada de monsters, vaig decidir jugar-me-la i encara que el dia estava molt tapat vaig anar … i va sortit tot moooolt bé.
Vosaltres mateixos.
Per cert … .això dels 30 euros … lloc? nom de la tenda? adreça? juer interessa mooolt! :wink:

Tu x q eres un MOÑAS !!! :lol: si cogieras la moto todos los dias, y te hubieran caido las 3 o 4 tormentas de 3 pares de weps q me han caido a mi… no tendrias miedo de cuatro gotillas…ademas como tu has dicho en la II trobada nos llovio un poco y q …al final nada…fue un dia fantastico !!


L´s

Crec que no us podeu “rajar”. A veure si plou doncs mala sort!!! prudència i ja està, el més perillós és quan la calçada comença a mullar-se, després portant una velocitat adequada no passa res!!! Si pensem que plourà i per això no anem malament anem…així no sortiriem mai!!! no s’hagués fet la 1ª KDD de Ducatistas.com ni la 2ª Kdd de monsters… així que us vull animar a que agafeu equipament i cap a Andorra, segur que serà una bona experiència!!! a més així algun s’estrenarà en pluja i perdrà la por no???