PREVISIÓ TEMPS PEL DISSABTE 11

Lluvia??? Que no!! Otra vez??? En la 2a concentracion y ahora otra vez??

Joé, quiero ir pero a mi Monster no le gusta el agua.

Bueno, un dia con mujer y hijo tampoco está mal, no?

Lo siento,

Ton.

esteu fets uns moteros de terrassa de Bar… :D:D, va deixeu la moto al parking y no la toqueu fins al juny que ve no vagi a ser que us mulleu :D:D. Va home, agafeu l´impermeable per si cau un xafeg!!. Com diu en multi lo fotut es quan comença a ploure, es quan rellisca mes el terra pero un cop tot mullat pots anar fent via tranquil-lament, una mica mes lent pero tranquil-lament, si cau molt fort us pareu a fer un cafe i espereu… va que a Andorra falta gent!!

ei!, no us ho prengueu malament :D:D, que es broma lo de la terrassa del bar :D:D 8) :lol: :evil:

a10

Bé, nois. Sento dir que ahir va fer un dia de collons. Fins i tot en determinats moments vaig tenir calor! (jo! que soc el més mes fredulic del mon). Ens va fer molt bon dia i només vam enganxar uns dos km de carretera mullada, però que havia de ser de la nit anterior.
A ponts ens van trobar al Clau (un tiu molt trempat :wink: ) i vam anar amb ell fins al museu de la moto. Ell es va quedar a fer un entrepà i nosaltres vam tirar cap a Andorra. CLAU! Sento si ens vas haver d’esperar molt pel camí, però es que nosaltres no correm tant O:-)
Per cert … al final només vam anar en Xavikai, en joan620 i jo. En xavikai i jo ens vam comprar unes botes … puffff brutals … :smiley:
Al foro del monsterclub penjaré unes fotos hehehehehehe

Un cop més Meteocat.com correcte.
Jo sempre ho mirava per entrenar amb la bici, i me l’encerten.
Ahir van dir, sol pel matí, pluja a la tarda nit… i BINGO.
A l’hora del barça, pluja.