Radars a Catalunya

Hola,

després d’una volta per la pàgina del Servei Català de Trànsit a causa d’una sanció que m’ha arribat :evil: he trobat aquest enllaç on indica els radars fixos i mòbils de Catalunya.

http://www.gencat.net/transit/radars.htm

PD: Perque ens tenen tant putejats als de Barcelona? :roll:

Faldelu escrigué :

PD: Perque ens tenen tant putejats als de Barcelona?

Perque és o hi ha més gent i fan més caixa(€)

V´s
MIKI

Faldelu escrigué :
PD: Perque ens tenen tant putejats als de Barcelona?

Perque és o hi ha més gent i fan més caixa(€)

V´s
MIKI

:smt045 :smt045 :smt045 :smt045

Ah… pensaba que els index de sinistralitat a l’area de Barcelona i el Vallès eren superiors que a la resta del país… :evil:
Que es fotis els radars pel cul! :butthead:
A veure si els hi queda el forat tan gran que els hi càpiguen els 3400 milions de déficit del Fòrum… o s’hi poden fotre també una zona verda al cul per bicis e intentar amortitzar tots els diners llançats al mar… Potser podríen mesurar amb els ràdars la velocitat a la que expulsa el metà la conselleta Tura… no sé… son aplicacións més didàctiques que les d’ara… que per lo vist es criminalitzar els conductors i el fet de superar per un pèl la vel·locitat màxima permesa es més greu que gastar-se els cuartos de cuasi 7 milions de catalans per fotre-s’els a la butxaca, perque no veig que aquests diners els hi reclamin a ningú… que els sastres ja les hi fan un 3% és grosses… Son tots una colla de lladres.
I si, parlo de política. A qui no li agradi que no ho llegeixi.
Em foten de molta mala llet… :smt093

No hi ha dret ¡¡¡¡¡

:smt011 Jo tambe estic que “trino” Faldelu. Son una colla de kabrons. I lo que dius del index de sinestralitat es veritat… per reduir les victimes el radars s’han de possar en trams veritablement perillosos (corbes tancades, trams amb desnivell…) pero no a les rectes de les autopistes … aixo no… :smt018 aixo es jugar brut.

I com aquesta… hi han mes.

Es lo que penso.

doncs ara diuen que el cos dels mossos es vol autofinançar!!! nosaltres si que ja podem preparar el cul, que ens el deixaran com el tunel del cadí :evil:

que se metan los radares por el culo, kabrones :twisted:

doncs ara diuen que el cos dels mossos es vol autofinançar!!!! nosaltres si que ja podem preparar el cul, que ens el deixaran com el tunel del cadí :evil:

SSSSSSHHHHHHHHHH Calla, calla que aqui hi ha mes d’un que si s’entera d’aixo anira tot el dia infringint la llei :smiley: :smiley: :smiley:

¿radars a Catalunya?, però si no n’hi ha gaires, n’hi ha menys d’un per metre cuadrat, tampoc es tant.
El dia del gran premi de Catalunya de Montmeló a Tàrrega tant sols n’hi havia 9 en 120 km.
Compte perquè aquesta es la època perillosa, ara us pescaran, tenen que recollir diners per les pagues de vacances, i a Catalunya si no pagueu… :knuppel2:

Son tots un lladres Clau, no pensen en el benestar dels catalans, només pensen en sagnar-nos més i més per tal de poder escaquejar encara més peles de les que ja ens han escaquejat durant molts i molts anys. :tickedoff:
I lo fotut es que la llei està contra nosaltres i apart de ser qui els paga també som els criminals, els culpables… lladres…
A mi personalment em tenen fins als pebrots. :knuppel2:
Si aixó continúa amb aquesta línia, jo, foto el camp d’aqui, trist pero es així. :cry:

putus lladres de merda… :tickedoff: a mi em tenen acribillat… ja em fa por mirar la bústia cada vegada que arribo a casa… estic fart… si al menys s’invertís les recaptacions de les multes per arreglar l’asfalt, posar senyals com deu mana, treure la pintura assasina, etc etc…

en fi… que qualsevol dia tiro el carnet per la finestra i em compro un patinet…

El tio que em porta les multes a casa ja se sap el nom de la meva germana (es qui li firma sempre) i la visita, bé sigui per una multa nova o per la reclamació d’una multa no pagada, ve a ser d’una cada dues setmanes, a vegades porta inclus més d’una carteta certificada… Algún dia el faré passar per convidar-lo a dinar… :knuppel2:

Veig que no nomes soc jo el que esta fins els collons. :tickedoff:
Lo fotut del cas es que no podem fer absolutament res… i aixo emprenya molt.
Jo ja li dic a la meva dona que qualsevol dia fare nit en una comisaria pero no per anar begut o anar a 200 Km/h sino per fer una clatellada a algu. :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:

Ho sento pero jo tambe estic molt empipat… La ultima: l’altre dia van detenir a la meva dona amb el cotxe. Vam muntar-se una pelicula qe lo flipes… En el parking de Glories, baixant, la van avançar, li van creuar el cotxe de policia davant seu … :police: Ostia ¡¡¡¡ que semblava un dispositiu antiterrorista… Sabeu per que??? doncs perque no portava ben visible (que no vol dir que no la portes) la enganxina de la ITV. :o A la puta merda ¡¡¡¡¡ despres els trucas per que vinguin i triguen 1 hora… lo dit, si arribo a ser-hi jo, com a minim, faig nit en el “calabozo”. Ni tan sols van demanar disculpes.

… I paro ja que m’escalfo, m’escalfo… >:(

hola nois
jo porto montat un bel 996r i de tots els que he provat es el que millor va, es la millor inversio que he fet mai en un cotxe.
si algu te ganes de provar-lo pues quedem un dia i anem a donar unes voltes

Pues yo alucino porque desde que estoy en Barcelona no me ha llegado ni una multa :smiley: y la verdad es que como están las cosas me extraña mucho que no me hallan puesto ninguna.

faldelu,es cuestio de temps que es posin las pilas a la resta de españa,a qui sempre son els primers en tot,i despres o traladan a la resta,zonas blavas,verdes i moltes coses mes :coolsmiley:

Hola Mark69, he estat miran lo que es diu per Internet (un parell de pagines, no pensis) d’aquest aparell i al final resulta que t’emboliquen mes de lo que estaves al principi.

Podríes dir-nos el preu aprox. de laparato aixi com les seves principals virtuts i defectes??? ::slight_smile:

Quin merder, aixo dels radars ¡¡¡¡¡ :tickedoff:

Una pregunta Yago. ¿Estas empadronado aqui en Barcelona? te lo digo porque igual te estan llegando a otra direccion?

Teti…descansa nen!!! Escolta no has d’anar a cap comissaria a donar cap clatellada…si de cas hauràs d’anar a algun despatx…d’aquells que estan a via layetana (tocant a Urquinaona) o bé al c/ lleida… :wink:allà t’atendran…i si vols dona les clatellades que vulquis!!! ah!!! de pas dona’ls-hi un parell de part meva!!! :tickedoff:

eso eso :police: