Repetimos? 11/04/08 3er On Track Day Circuito La Selva-Hostalric

Es verdaaad… mañana la llamo :wink:

Salut compañeros.

Esta mañana mientras venía para la ofi, de pronto recordé que faltaba alguien en la lista de la Rodada…
¡¡¡Osito!!!

¿No tendremos monitor personalizado? :o

Osito, da señales de vida, please!!!

L’sss

Perdón por meterme a saco en vuestra conversación.

Yo no repito pero me apunto a realizar las fotos de la jornada invitada por Giancarlo :P, que por cierto seguro que se pone contento al ver mi mensajito.

Sacare mi moto de paseo, ya que solo la utilizo (y poco) para ir al trabajo.

A ver si ya me pongo las pilas y empiezo a rodar con vosotros. :wink:

Nos vemos el día 11.

Bienvenida Yovel :wink:

A ver si te animas y te apuntas a rodar tb :slight_smile:

Jo tinc una pregunta… NO CURREU???
ho sou tant fanàtics que demaneu festa per anar a una rodada?? :smitten: :smitten:

Uiiiiiiiii, Hola Ari

He sentit parlar molt de tu, fins i tot he vist fotos amb la teva nova monster.

Encarà no estic animada a rodar, però mica en mica.

Ens veurem el dia 11 i llavors serà quant em picare i a la próxima estarem les dues al circuit.

kuroki, jo demant festa per poder anar a fer les fotos, suposo que si vas a rodar encarà es millor i demanaria també el dia de festa ;D ;D

De tot aixo te culpa el Giancarlo. Pero muchas gracias Giancarlo, por que, para que sirve una buena moto si esta en el garage, nada a pasear yo y la moto. ;D ;D

Yo tengo fiesta únicamente los viernes, es una kk en general, no solo por tener un solo día de fiesta a la semana, sino pq, los fines de semana, cuando la mayoría de la gente está de fiesta y puede hacer cosas, yo, estoy currando :
Pero en este caso, me va de maravilla :stuck_out_tongue:

Los demás… son todos unos felices de la vida ;D ;D :smiley: :smiley: :smiley:

uiis, Yovel, has escrit mentre anava a publicar el missatge :stuck_out_tongue:

Animaat dona, ja que demanes festa, que sigui per rodar, no només mirar, que llavors t’arrepentiràs com uns quants que van anar de mirons a la primera i a aquesta han estat els primers en apuntar-se :wink: Au vaaa! que va molt be :slight_smile:

Per cert, la Sun no em contesta :\ deu estar enfeinada

Pos resulta que m’ha quedat una tanda de les que havia comprat, lliure.
Si algú la vol, la venc 5 euros mes barata del que costa, es a dir, 120€.

Animeu-vos… estem de rebaixes!!! :smiley: :wink:

Anda… La Ari esponsorizando las actividades deportivas Ducateras…

¡¡¡Un solazo!!! :wink: :wink: :wink:

Karma pa la nena ;D

Bienvenida Yovel :wink:

Fes cas a l’Ari i apuntet, de ben segur que t’ho pasaras d’allo mes be, pensa que jo soc un negat per el circuit i torno a estar apuntat per el dia 11

Fer fotos segur que es molt bonic, pero segur que sortir a les fotos es mes divertit.
A mes a mes tens a Giancarlo_Falappa que dona uns bons cosells i la roda de l’Ari, que mes vols?

A un cosell, no miris com roda un tal Tomitom amb una llimoa SC, doncs com diu MTS for ever esta una mica verd, tan verd que porta la L >:D >:D :2funny: :2funny:

Gràcies Ari pels anim, però aquest cop no pot ser.
La proxima segur que si.
No tinc equip, tot just he anat amb el Javier avui a mirar pantalons i clar han caigut.

Em sap greu, pero la proxima, mica em mica.

Bueno vaig a dormir que demà com cada dia toca anar a la feina.

Espero coneixa tots els compis el dia 11.

ciaooooooooo

Tomate veo que se ha apuntado tu hermano. Serán tandas en familia. Que se apunte a medios, no, si estas tú no veo por que él no. :stuck_out_tongue: :smiley:

Sr. J. Miquel no seas m@ricon@ y apúntate de una vez.

¿Alex vendras al circuit con la toledana? :wink:

Vaya XD! No me digas que nos quedarenos sin J y su sonrisa, espero que no.

http://www.world-of-smilies.com/wos_auto/fahr38.gif

Benvinguda Yovel! :wink:

Tens pinta de bona gent i si ets amiga del Javier no ho dubto pas. :wink:

La tanda lliure és d’iniciació?

Poder al Tomás l’interesa… :smiley:

Donç jo Kuroki, menys o menys com la Ari, però a mes a mes quan sorti del circuït cap a les 17:30-18 i arribi a casa, m’he de canviar que entro a currar cap a les 20 i algo… >:(
L’altre vegada ho vaig fer i et puc assegurar que va valdre la pena! ;D

En principi la tanda es de mitjos, pero suposo que encara s’hi es atemps pe canviar-la allà on vagi be.

Yo no :smiley:

El nivel de el curso se escoge en el circuito, osease que se puede comprar para cualquier nivel. Igual la compro yo para correr el dos niveles. :stuck_out_tongue:

Bueno por tu respuesta entiendo que no vendrá Jaume. Y a mi que me picaba la curiosidad, otra vez será. :angel:

No, al final no puede venir :\

Cual seria el otro nivel? En serio cogerías dos tandas?

Ari, llama a Allan(doctore) o a Ángel(Alarios) , a los dos los tengo convencidos y se van a apuntar, no sé si no lo han hecho aún. Si no tienes teléfonos, me lo dices y te mando un prive :wink:

-De verdad una pena.

-Sería una burrada digna de mi. No se si me dejarian. Y no creo que mi mano lo aguantara…pero no lo descarto. :smiley: :smiley:
-Lo del nivel bonita pregunta, no lo tengo claro, tú que me recomiendas. :slight_smile:

Dímelo a mi :cry:

Creo que lo de cogerte 2 tandas es un poco bestia y mas aun si no estas recuperado de la mano, no se ???