Rider 1000 del 2016

Ahí va un bonito vídeo para que os hagáis una idea de la Rider 1000, los 1000 kms non-stop por carreteras de curvas sin fin en un solo dia.
Para el 2017, se anuncia que será el dia 27 de mayo. Para los que os animéis, las inscripciones se abren el dia 1 de enero.

https://youtu.be/Cc2ini6V5Ok

Gràcies per avisar Jaume, content que tornis a respirar per el foro

Si tens novetats de la Copa Almuerzos gener ja diràs …

Una abraçada👏

Gràcies per aquesta info de la Rider 1000

Aixó si que son paelles i no les que fas tu Jaume…
Pero no et veig per enlloc en el video, segur que hi vas anar?

Felicitats per l’experiencia tan collonuda :thumbsup:

Sí que hi era per entre el fotimer de moteros.
No hi vaig aparèixer en el video del 2016, però sí en el del 2014, minut 7:26.

:wink:

EATE AÑO ME APUNTO JE.JE.

Gracies per avisar Ducats! L’any passat vaig arribar tard, pero aquest any toca la Rider!

:book2:Estudiarem la proposta

Podriamos hacer junta de Ducatistas para ir, no?

Pablo:
Las inscripciones se abren mañana, dia 31, a las 12 de la noche, con las campanadas (web Rider: http://www.rider1000.com/ca/).
Ya no hay tiempo para acordar un grupo ducatista, de manera previa. Sí que hay la posibilidad de agruparse, una vez hecha la inscripción, un determinado número de moteros que estén inscritos en distinto orden. Podemos sondearlo después, a la vista de dónde ha quedado inscrito cada uno.
Te fastidia las uvas, pero para inscribirte de los primeros hay que estar pendiente de la web a las 12 en punto, pues este orden de inscripción es el que determina el orden de salida, a partir de las 6:00 de la mañana del dia 27 de mayo (sábado).
Para que os hagáis una idea de la expectación, el año pasado me inscribí a las 12 h y 10 minutos y me asignaron el número … ¡ 217 !. :o :o :o
Hay que rellenar el dato del MotoClub de pertenencia. Si no hay inconveniente, podríamos inscribirnos como “Ducatistas.com” o “Ducatistas” a secas, como mejor convenga.
Así pues, estáis avisados los más ruteros. Mañana por la noche, pendientes de la web.

Por supuesto que no hay problema en usar el nombre de nuestro Club “DOC Ducatistas”, faltaría más, si sois socios!

[member=20023]ducats[/member]

Què val?
A la web no surt cap informació…
La primera sorpresa del 2017!!!
;D

Em temo que no fan publicitat perquè “no volen morir d’éxit”. Tots els qui varem ser els anys passats, més els “amics, coneguts i saludats”, em sembla que omplirem les 850 plaçes disponibles (per la 1000) en qüestió de dies, o pot-ser d’hores.
Així doncs, és cosa d’estar a l’aguaït, a les 12:00 en punt, amb la tarjeta de crédit a ma, per omplir les dades de pagament de la inscripció.
Penseu que donen la sortida a 6 moteros a cada minut, a partir de les 6:00 del matí; de manera que, si tens el nº 360, sortiràs a les 7:00, i si tens el nº 720 sortiràs a les 8:00. Com més aviat surtis, més aviat arribaràs; amb l’afegitó que, si vas dels primers, tens tota la carretera per tu, sense ningú que t’empipi per davant.

Sortir dels primers té el gran avantatge de fer tota la ruta amb llum de dia. Cap a les 9:00 del vespre, al mes de maig, ja és fosc … i si estàs a 300 kms de curves per a l’arribada … Uffff.

Sorry, no t’havia “pillao”.
L’any passat, per la 1000, em sembla recordar que van ser 75 €. La 500 i la 300 són més barates, evident.
La inscripció inclou moltes coses:

• Esmorzar el matí de la sortida: café amb llet amb pastes
  • Bocadillo d’embotit per a mig matí, amb ampolles d’aigua
  • Barretes energètiques
  • Dinar al migdia (l’any passat, “fideuà”)
  • Roba Rider 1000. Fa 2 anys va ser una samarreta tèrmica fenomenal i l’any passat una jaqueta motera (valorada en 60 € al Merchandising Shop).
  • Buf o funda pel casc o gorro tèrmic.
  • I altres que no recordo.

uff quina bona pinta!!!

Jo m’hi apunto en unes hores… :wink:
Quan tanquin inscripcions fem llista…

Sento molt l’embolic amb això de les inscripcions. :
Altres anys havia estat així, en aquestes dates. Segons que diu la web de la Rider, les inscripcions s’obriran el dia 19 de febrer.
Així doncs, sí podrem fer el grupet de Ducatistas, tot i que ens haurem de coordinar per fer-ho tots al mateix moment, per quedar inscrits tots correlatius. :wink:

Muy buenas

Nunca ha sido así, que yo recuerde al menos, Jaume. El día 1 se publica el recorrido -aproximado- de la Raider (sujeto a modificaciones puntuales) y unos meses más tarde, es cuando se hace la inscripción de la misma.

El año pasado fue el 21 de Febrero… y si este año es el 19, pues apuntado queda para estar atento… y dispuesto a trasnochar lo que haga falta. ::slight_smile:

L’sss

Para poder salir en el mismo grupo o casi juntos se debería organizar un poco para saber quien quiere ir a la Rider.

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

YO ESTE AÑO ME QUIERO APUNTAR A LA RIDER 1000 , PODIAMOS HACER UN GRUPO UN SALUDO