Post oficial de la rodada
Id poniendo cosas :idiot2:
Post oficial de la rodada
Id poniendo cosas :idiot2:
LLista?
ton900ss :coolsmiley:
-ton900ss
-vil-s4r :
Donde vais a ir vosotros sin mi :coolsmiley:
-ton900ss
-vil-s4r :
-gallego
Houston tenemos un problema logistico :
Avui a las desmocañas ens ho parlarem, pero en principi haurem de llogar un remolc x baixar les burres ja que el Willow i el Jowie s´emporten la fragoneta a una fira a Madrid i no tornen fins el mateix diumenge.
De totes formes compteu amb mi, que collons …
ton
vil
gallego
xordi
Ja vaig parlar amb el David i li vaig dir ben clar… “total pa la mierda que vas a vender… vente a rodar” el més fort es que em va donar la raó
puta crisis!!!
Potser em poso on no em demanen però aplhaton te una camió i l’última vegada va pujar amb ell i potava la moto del Suso (Laureta) ell segurament pujará també. Pot ser si parleu amb ell podeu arribar a un acord.
Ton = metomentodo
Jo, el dia 14 de març, quan consulti el saldo veuré si puc rodar o no…
M’encantaria, com a mínim donar-vos una classe d’estil, :coolsmiley:
Gràcies Ton x preocupar-te , peró segurament acabarem llogan una furgo x q al final baixarem amb 4 motos (Willow, Jowie, Magno i jo) .
ton900ss post:6: Xordi post:5:Houston tenemos un problema logistico :
Avui a las desmocañas ens ho parlarem, pero en principi haurem de llogar un remolc x baixar les burres ja que el Willow i el Jowie s´emporten la fragoneta a una fira a Madrid i no tornen fins el mateix diumenge.
De totes formes compteu amb mi, que collons …Ja vaig parlar amb el David i li vaig dir ben clar… “total pa la mierda que vas a vender… vente a rodar” el més fort es que em va donar la raó
![]()
![]()
puta crisis!!!
Potser em poso on no em demanen però aplhaton te una camió i l’última vegada va pujar amb ell i potava la moto del Suso (Laureta) ell segurament pujará també. Pot ser si parleu amb ell podeu arribar a un acord.
Gràcies Ton x preocupar-te
, peró segurament acabarem llogan una furgo x q al final baixarem amb 4 motos (Willow, Jowie, Magno i jo) .
Vec que el David m’ha fet cas >:D >:D si esque pa los negocios perdidos tengo un ojo… :2funny: :2funny: :2funny:
Tinc ganes de veure-us
Ton = metomentodo
Que no es lo mismo que melometotodo… GUARRRROOOOOOOO!!!
Que nos desviamos cojones!!
me he tomado la libertad de inscribir a unos cuantos mas
Ton900ss
Collons !!! q el pere venía a rodar ho sabía, peró q el primoooooo (Classicmarc) vingui es la bomba Ole, ole, ole …
Salut i força al canut :2funny:
Esto promete por el ambiente que se está creando, jejeje.
Haber si puedo pasarme!
Mucha suerte pilotos
Ostres!!! en Marc? amb el superpandapatera? no m’ho perdo!!!
També hi anirem:
CACO
mromanel
xavikai
També hi anirem:
CACO
mromanel
xavikai
De conya !!! quin ambientillo més guapo q tindrem
jo, si tot va bé, us vindré a veure
per a que tingueu claca :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Actualitzo la llista :coolsmiley: :coolsmiley:
Un amic meu de Valencia s’apunta també
-Ton900ss
Actualitzo la llista :coolsmiley: :coolsmiley:
Un amic meu de Valencia s’apunta també-Ton900ss
- Vil-s4r
- Gallego
- Jowie (grupo iniciación)
- Jose Ramón Ramírez :o- Willow
- Xordi
- Magno
- Pere
- Classimarc
- Amadeu
-CACO
-mromanel
-xavikai
Ah !!! Si ja m´enrecordo el Jose Ramon, s´inscriurà a nivell bàsic veritat :idiot2: :idiot2:
Talueg >:D