Salida Domingo 19

uffff…gràcies RECA…ara vaig més tranquila… si vaig… és per l’esmorzar…!! :lol: :smiley:

-On teniu intenció d’esmorzar, i més o menys a quina hora?

Si puc m’hi aproparé des del “far West” si sou per alguna zona que em quedi relativament a prop.

Clau diga’m dons vens i fins on arrivaries, d’aquesta menra fariem una ruta d’acord a tothom

Jo surto de Tàrrega, a les 8,30 o així, puc arrivar prácticament fins on vulgueu si teniu intenció de fer una ruta cap a l’oest o sud-oest.

Clau si sales antes para venir a vilanova te vengo a buscar a Tarrega para bajar juntos hasta Vilanova

ahgggggg yo quiero irrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, esta pinta mu biennnnn, espero disfruteis muxo, a ver si dentro de poco puedo volver al rollo este, por cierto ahora en estos momentos tan amargos para mi encuentro sentido a las palabra del sabio duke888, “LO UNICO QUE CUENTA EN VOLVER”, que cierto, que sabio, ahggggggggggg

saludos y gasssssssssssssssssssssssss

Ruta del Diumenge 19

Sortida de Vilanova[/color] 9:00
Vilafranca del Penedes 9:20 (els que veniu de fora si voleu podem quedar a la rotonda de la residéncia d’avis de Vilafranca, es el lloc de sempre)Lloc : a la rotonda de cruce B24 amb la C15. Davant la residència d’Avis
Igualada
Calaf
Castellfollit de Riubregós (Esmorzar)
Manresa i anem baixant.
a dinar a casa

http://www.mobilitat.net/cast/html/int_routing.htm

Clau podriem quedra a l’entrada d’Igualada per aagafar el desvio cap a Odena i agafar un petit tram de la NII 10:00

Tel 630073411

Vindre a esmorçar directament a Castellfollit de Riubregos entre 10 i 11 del matí de diumenge si no hi ha res de nou.

uffff....gràcies RECA....ara vaig més tranquila.... si vaig... és per l'esmorzar...!! :lol: :D

Ok Alix si quieres quedamos…

Y para la salida del Domingo como quedamos???

:twisted:

arf arf arf… he conectat ara… que aquest matí…he trobat la meva duca… PUNXADA!!!.. suposo que no és res… tocaba la llanta al terra però el clau crec q era per la banda… en fins… que aquesta tarda crec que me la donen…

TARODDDD!!!.. en principi hem quedat el JAUME i JO a DUBLIN/ HIPERCOR… si vols enllaçar amb nosaltres quedem alla`? saps on et dic?

el meu tel. 679 43 65 22

l’hora … l’hora…?? a les 8!! eso… a les vuit… i rumbo costes… garraf… si tu vols 'nar directe o guiar-nos pel bon cami… ens avises…

jo si no puc nar… truco al jaume… i si no puc…seria per la roda…

apa!! fins diumnge…!!!

Estarem en el bar de la coca a esmorzar, nomes hi ha dos bar, es el de mes capa a Pons.

BUENO ENTONCES QUE??, TENGO QUE ESPERAR A ALGUIEN EN LAS CUESTAS DEL GARRAF O VENIS POR LA AUTOPISTA COMO OS COMENTA RECA??

INFIEL…nos tienes que esperar a JAUME i a mi… no???..así es como quedamos ayer… supongo q esta otra movida es para CLAU…

amos… nosotros…como quedamos…

por si las moscas… m’apunto tu numero… y no lo pierdo… :wink:

OK, OK, PERFECTO, PUES COMO HABIAMOS DICHO, A LAS 8:30 EN EL GARRAF, CON ESE MARAVILLOSO DIA QUE VA A HACER.

V’ssssssss

JUAJAUAJAUAJUAJAUAUJAAJA!!!

vale JAUME…vale…AHORA LO HE ENTENDIDO…

TAAAAAROOOOOOOOODDDDDDDDDDD!!!

TAROD…rey… es q a mi… de cuello pa’bajo… no me vas… al menos así… en tu avatar… eso… lo tengo mu visto…

(si es que… entiendo mal los mensas por ir tan rapidoooooooo!!!)

por cierto… MI DUCA YA ESTA LISTA!!!

:twisted:

cabrones!!! pues eso, que sois unos cabroncetes, que envidia me dais, cuando yo no puedo salen todos, creo que no me quereis ni ver jejejejejejejejeejjejej
que lo pasis de puta madre joer!!!
saludos

Al final es fará un grup de vallesans? Ons es trobaran? A lo millor apareixo pero no em espereu… encara tinc mes por :cry: que vergonya :oops: i el manillar doblat… així que no estic segú de anar…

Vinda Dr Relliscada, apuntat

Dr. de Sabadell en sortirem tres. Hem quedat a les 8:00 al Cal Pare. (Darrere Marc) Vine!!!

Alix que así solo me pongo cuando salgo por las noches jejeje