Salida el proximo sabado 24/05/08..Apuntaos

Os he enviado un privado, mañana no podré quedar ahora estoy hecho una sopa con la m***a de la alergia así que mañana ya se como estaré.
Me quedo sin probarme el mono :cry: :cry: con las ganasa que tenía de salir :cry: :cry:
Puñetero polen :knuppel2: :knuppel2:

Para las alergias gilip… me tomo un polaramine (es un medicamento sin receta medica) y andando. (A mi me funciona)

Ahora ya no se si es alergia,resfriado o yo que se.Normalmente si es alergia tomo un rino ebastel, pero la verdad es que esta vez no me ha funcionado…

…, bueno yahemosllegao! La salida no ha estado nada mal, tranquila y con algo de lluvia. La pena es que no llevara la camara de fotos, el mirador de Sant Pere de Rodes estaba im-presionante! Mañana con suerte más,… sí no llueve. nights a ponerse bueno y hasta la proxima! ;D al final estrenas “funda” ducati? :smiley:

Doncs sí, la ruta molt maca, com sempre :wink: a St. Pere de Rodes la cosa estava amb una barreja de núvols i boire que feia una mca de por, però al final res gre :wink: quatre gotes.

A millorar-se Nights!! Jo de tant en tant també pateixo l’al·lergia… i estornudar dins del casc no és gaire agradable :stuck_out_tongue:

Ens veiem demà!

Jaume.

Fins demà :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: a la Rally Sud ens veiem de 9:15 a 9:30

Ei gent!! He tret el cap per la finestra i veig que el temps està molt xungo! :cry: :cry: :cry: Ja em sap greu, però jo avui em quedo a cobert, a veure si un altre dia tenim més sort.

Vagi bé!

Jaume.

Us dic el mateix, el tema està xungo, i acabo de mirar el meteocat i no diu res de bó, així que un altre dia serà :sad3: :sad3: :sad3: :sad3:

Salut i L’s

Hem pensat tots el mateix, ja deixarà de ploure algun dia per poder sortir.

esperem que si…que començo a tenir un mono que ni el copito…

Veig que la pluja us ha aixafat una mica la festa :frowning: .Jo he passat un cap de setmana xunguissim el divendres vaig pillar un atac de ciatica i el dissabte havia d’anar a un casament a vilafranca :buck2: ja hi vaig nar ja…pero tela.Avui descans i injeccions (ah i dur la moto a motoexpert que ni amb ciatica deixo d’agafarla :uglystupid2:)
A veure si el diumenge estic millor i no fa un temps tant fastigos com els ultims caps de setmana ,L’AGAFO!

Ens veiem Ducatistes!!!

PD:Que passis bones vacances, Bernat! :wink:

Aixo aixo bones vacances!!!
Per cert taràs aki si fem una sortideta el proxim finde?

Arribaré el Diumenge a les 23:00 :D, així que haurà de ser pel seguent.

Que ho passeu molt bé