Sortida dia 23 de Novembre a Collioure.Llista per la sortida i dinar

Bueno, al menos se nota más ligera, no???
http://smilies-gifs.com/amarillos/98amarillos.gif
:smiley:

O eso o te están haciendo una transformación y te ponen un motor de T-Max sin marchas y así no rompes mas embragues >:D >:D >:D >:D >:D >:D :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Mucha broma mucha broma, pero no te has apuntado a hacernos un poco de compañia el domingo… :knuppel2:

PD1: Ya sabes que es broma company, lo primero es lo primero :wink:
PD2: El motor de la Tmax tira mucho, así que por el bien del grupo, mejor no colocarlo :smiley:

Gironins estic nerviós jeje :smiley:
Tinc ganes de veure tantes Ducatis juntes y de coneixer a la gent d’aquí!

La meva mare encara no les té totes de que m’en vagi tant lluny (Figueres ja li sembla lluny :idiot2:). Pateix molt…

Paquirrín es confirma les 9:00 a Motoexpert Girona?

PD: es pot anar sense dbkiller? :angel: >:D

Aaaaay! :cry: :cry: Que viejos recuerdos :cry:
Pues yo perdonar que os diga per iba más chuskaillo con la tmax que con la hyper.
Aún no le pillo el traquillo a la bestia. :\

Tranquil que estas en bona companyia :wink:

Es OBLIGAT anar sense Dbkiller >:D

Ojo amb la Tmax que m’han dit que fan 2,10 a Montmelo ,i el que m’ho ha dit no es un fantasma :wink:

Marc, mientras más tranquilo estés más tranquila estará tu madre, y tu tranquilo, que estarás sobrado de buena compañia!!! :wink:

ATENCIÓN GIRONINS Y ALREDEDORES!!!
Hemos quedado el domingo a las 9.00 en la NII en Biocentury, osea, en la salida de Els Angels (Marc, no subiremos, eh ;D) Apuntaros en la lista para ver cuantos seremos.

1- A Fondu
2- Paquirrin
3- Marc696
4- Mandy
5- Anna(Blacky)?? :knuppel2:
6- ??

Voy a intentar hacer el trozo de Portbou,Colliure,el Bolou,Tapis el sabado, si me deja mi santa mujer :D.Para tener clara ruta ,puntos donde repostar,tiempo…y cojer la moto ,para que nos vamos a engañar >:D

Ho he estat mirant i el tram complet de Portbou a Figueres pasant per Collioure,el Bolou,Arles,Tapis,Figueres son uns 130 km.Per tant no caldria repostar a França,en principi ;).Encara que sempre va bé tenir una benzinera localitzada a mig cami.

EEEEEIIIIIIIII !!!

Doncs jo estic dacord amb en Marc, jo en tinc 40, la meva mare ja està curada d’espant, però CULLONS, jo estic nerviós. :smiley: :o :smiley: :o i la Raquel també eh???

Tinc unes ganes bojes de que sigui ja diumenge, de coneixer el nouvinguts i de rodar amb ells, la ruta promet QTKGS!!!

Sentim no haver pogut estar ahir a les desmoccanyes, però… va anar tot bé no???

Marc, ja ens coneixerem i amb l’ hypercrazy a veure quan!!???

Mandy, tranquilo que tu moto está recien salidita del horno y calentita para el domingo, un abrazo amigo.

Drno, ja tinc ganes de veure’t amb les teves noves adquisicions, marica!!!

GAAAAAAASSSSSSSSS !!! >:D >:D >:D

:smiley: :smiley: :smiley: zenkiu brother!!! :wink:

Oido cocina :wink:

Marc, tranqui i al teu ritme que la 696 es nova, s’ha de rodar i t’has de rodar tú també, no pateixis, jo si cal em quedo amb tú i el teu ritme i anem fent xino xano :wink:

Per la resta només anar amb compte ,respectar els límits de velocitat i com dic abans, sobre tot al teu ritme :wink:

Ràul, si el divendres al la matinada el curro m’ho permet i surto “saleroso” :coolsmiley: potser la faig amb tú, quan puguis confirma please.

Aviat company, aviat! La llàstima és que curro aquest cap de setmana i no podré venir. Però tinc unes ganes terribles de fer una sortida d’aquest tipus.

A partir de dilluns ja començo les holidays. :laugh: O sigui que ja podeu començar a muntar una altra sortida d’aquest tarannà perquè seré el primer en apuntar-me. :wink:

Salut i peles!

M’apunto…a veure si puc confirmar en breu… jo aniré directament a Motoexpert, sobre les 09:30 (ja vindré esmorzat, val?)

1- Drno(dinar)
2- Mandy (dinar)
3- AFONDU (dinar)
4- Dueducatisti-ell (dinar)
5- Dueducatisti-ella (dinar)
6- JavieR1 (dinar)
7- Retro (dinar)
8- Amic retro (dinar)
9- Paquirrin (dinar)
10- Juli ( a confirmar dimecres , tinc un compromis familiar , aviam si mel salto , je , je , je )
11- OceanEyes (dinar) ?
12- Tatat (dinar)
13- Nigths (dinar)
14- Marc696!!! Grin Grin Grin
15- Multistrada.

Blackgi encara no et veig a la llista… :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:

Eiiii…que m’he oblidat apuntar-me al dinar. Jo em quedo a dinar eh?

Fet company! :wink:

1- Drno(dinar)
2- Mandy (dinar)
3- AFONDU (dinar)
4- Dueducatisti-ell (dinar)
5- Dueducatisti-ella (dinar)
6- JavieR1 (dinar)
7- Retro (dinar)
8- Amic retro (dinar)
9- Paquirrin (dinar)
10- Juli ( dinar)
11- OceanEyes (dinar)
12- Tatat (dinar)
13- Nigths (dinar)
14- Marc696
15- Multistrada

[b]
Punts de sortida:

Olot: 8:45h a la Cepsa

Gironina: 9.00h a la NII ( Biocentury ) - Sortida dels Àngels[/b]

Un dia queda amb en Konstantine i veuràs el que es pot fer amb la Hyper :smiley: :idiot2: :smiley: :idiot2:

No l’he vist, però pel que m’ han explicat ja no sé què prefereixo… :buck2:

Petunets i V’sss :stuck_out_tongue:

Ahi AHI!!! ocean!!! Manant! tanta tonteria, home… :smiley:

Una mica més i convenço un ex monster
Ivan de Palamós… ::slight_smile:
Dic ex, perquè ara té una GSR… :knuppel2:

;D ;D

Però té plans per avui (dissabte) dia i nit… :frowning:
Ja li he dit que no estaria sol, que hi hauria alguna que altra japo… :2funny: :2funny:

Torno a penjar la llista que en Kiko s’havia quedat sense dinar :buck2:

1- Drno(dinar)
2- Mandy (dinar)
3- AFONDU (dinar)
4- Dueducatisti-ell (dinar)
5- Dueducatisti-ella (dinar)
6- JavieR1 (dinar)
7- Retro (dinar)
8- Amic retro (dinar)
9- Paquirrin (dinar)
10- Juli ( dinar)
11- OceanEyes (dinar)
12- Tatat (dinar)
13- Nigths (dinar)
14- Marc696
15- Multistrada (dinar)

Petunets i V’ssss :stuck_out_tongue:

Hola parroquia :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Demà abans de les 9:00 seré al Bi Century per saludar-vos, :wink: per ara no pot ser mes, però així us puc veure a alguns ni que sigui una micona.

Fins ara