Sortida dia 23 de Novembre a Collioure.Llista per la sortida i dinar

Mossèn Bernie… porti vostè els estris de beneïr…Mossèn la vostra benedicció és necessària per tal que els desmodeus ens ajudin per terres de França…

PD: Confirmada la meva assistència… ^-^ :wink: :smiley:

ei…

Jo si que no podre venir a la sortida a dinar i esmorzar,si pero res més.

Detalls a http://www.ducatistas.com/foro-ducati/topic,53163.0/#new

Suerte en la Salida!!!

Doncs si nois, m´ha costat ehhh…??? 8) pro ho he aconseguit, demà portaré la dona i així la conexereu… :smiley: (FEU-ME QUEDAR BÉ EH…??) :knuppel2:

ANNA, ARA SI QUE NO TENS EXCUSA SI BE LA CRIS, TU TAMBÉ POTS VENIR…!!! :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:

Raul em sap greu l´incident pro no te´n cardaràs pas BERRU, ja t´explicaré demà… :smiley:

Si no us sap greu dos col.leguis mig transformats ens acompanyaran a la ruta, sense dinar, molts ja els coneixeu o sigui que fins demà!!! :wink:

Un d’última hora…

1- Drno(dinar)
2- Mandy (dinar)
3- AFONDU (dinar)+CRIS (dinar)
4- Dueducatisti-ell (dinar)
5- Dueducatisti-ella (dinar)
6- JavieR1 (dinar)
7- Retro (dinar)
8- Amic retro (dinar)
9- Paquirrin (dinar)
10- Juli ( dinar)
11- OceanEyes (dinar)
12- Tatat (dinar)
13- Nigths (dinar)
14- Marc696
15- Multistrada(dinar)
16- Infiltrat A FONDU (Toni, no dinar)
17- Infiltrat A FONDU (Carles, no dinar)
18- Jean Michel ( colega dueducatisti, el de la triumph de la Multibotifarrada )

[b]Punts de sortida:

Olot: 8:45h a la Cepsa

Gironina: 9.00h a la NII ( Biocentury ) - Sortida dels Àngels[/b]

Que cardes Raul :cry: Dema ve una parellA AMB BWV o sigui dos més!! :wink:

A tothom que us ho passeu molt bé, i demà amb alguns ens veurem :wink:

Oscar, m’agrada molt la teva signatura :wink:

Jo també confirmo la meva asistència, a les 9:00 al Bicentury :wink:

Segurament a Figueres ja faré mitja volta, que hauria d’estar a Barcelona a l’hora de dinar :buck2:

Jo no tinc pantalons d’anar amb moto, així que aniré amb texans…

Fins demà!

1- Drno(dinar)
2- Mandy (dinar)
3-4- AFONDU (dinar)+CRIS (dinar)
5- Dueducatisti-ell (dinar)
6- Dueducatisti-ella (dinar)
7- JavieR1 (dinar)
8- Retro (dinar)
9- Amic retro (dinar)
10- Paquirrin (dinar)
11- Juli ( dinar)
12- OceanEyes (dinar)
13- Tatat (dinar)
14- Nigths (dinar)
15- Marc696
16- Multistrada(dinar)
17- Infiltrat A FONDU (Toni, no dinar)
18- Infiltrat A FONDU (Carles, no dinar)
19- Jean Michel ( colega dueducatisti, el de la triumph de la Multibotifarrada )
20-21- Parella BMW

[b]Olot: 8:45h a la Cepsa

Gironina: 9:00h a la N-II ( Biocentury ) - Sortida dels Àngels[/b]

Petunets i V’ssss :stuck_out_tongue:

Nens/es abrigueu-se que fa fred i a més a més bufa ford la tramuntana :knuppel2: …

Aneu pensant rutes alternatives :wink:

I sobretot aneu amb molt de compte. Seny i a passar-s’ho bé. :wink:

bon diaaaaaaaaaa!!!

ara ja soc persona !! ho necessitava…i ara …cap a dinar a tapis!!! >:D >:D >:D >:D >:D >:D
ens veiem alla!!! o pensaveu k avui estarieu trankils!!! ^-^ ^-^

Ja he arrivat a casa i només tinc una cosa a dir:

Sou collonuts/des!

La tornada perfecte, una mica aburrida però bé. He fet un total de 200km exactes, ja queda menys per acabar el rodatje! Ara m’haure de comprar uns pantalons, que he passat un fred a les cames… :idiot2:

Vinga, fins la próxima! (hem sap greu haver-vos fet esperar :buck2:)

Muy guapa la salida y la compañia!!!

Hoy me he dado cuenta de que estoy más ciego que un topo…NO VEO NA DE NOCHE :o :o La verdad es que la vuelta por Tapis se me ha hecho interminable, tendre que probar lentillas porque con las gafas… Ah! Eso y que odio conducir de noche ;D ;D

Com sempre, un plaer :wink:

Un plaer també conèixer gent nova :slight_smile:

1.- Termis d’en retro
2.- Tricolore Paquirrin
3.- Benvinguda Marc696
4.- 749 martini d’en Nights ( que encara no l’ havia vista)

Tot això si en fotos ja estava :smiley: en viu… :smitten:

Raül, que t’ hem vist amb moltes ganes quan has pillat la Monster d’en Juli sense dir res :o

:2funny: :2funny:

Bona senyal…Ànims Raül !! :wink:

Petunets i V’sssss :stuck_out_tongue:

Marc tranquil, aqui ningú fa esperar als altres anem tots junts a disfrutar d´un dia fantastic amb moto, i si un va mes lent que l´altre no hi ha cap mena de problema, es tracta d´anar al teu ritme i disfrutar i sobretot estar a punt per tornar-hi, això per mi es el mes important :wink:
Bueno pro si que et faré una mica d´enveja ja que després de tu marxar varem anar cap a Molló i despres cap a Coll d´Ares unes vistes… :wink:, llabors varem baixar i ja a França no se cuantes curves, per no dir milions fins arribar a can Mach. :smiley: :smiley: Ahh… i Tapis osti tu quina carretera… impressionant, llàstima de les vaques que avans varen fer de les seves :knuppel2:, total varem fotre el gran dinar en “FAMIGLIA” i tots de fosc cap a casa.

En fi ja penjaràn la crónica ja veuràs ja…!! :smiley:

Bueno Marc encantat d´haver-te conegut, i espero anar-nos veient a les sortides, desmos… el que sigui, salut company :wink:

Ya he visto que os lo pasasteis en grande!!!

FELICIDADES!!!

Kiko ha colgado ya unas fotos… y la verdad que son muy guapas!!!

UN SALUDO!!!

Bueno sorrus per primer cop em puc expresar en plural, ENS HA ENCANTAT RODAR AMB TOTS VOSALTRES, a la Cris li he fet passar la proba de foc :D, us haig de dir que li va encantar venir, quan varem arribar encara em feia comentaris com osti tu quines vistes allà a Coll d´Ares… :wink: m´ha agradat molt el ritme que duiem… :tickedoff:, quina passada de gent… :wink: quan tornarem a fer una sortida :wink:, això si que no faci tanta fred ehhhh… :D.
Varem arribar en companyia dels tres compis infiltrats (Toni, Maite i Carles) fins a la porta de casa allà 7. Gracies companys :wink:
Bueno felicitar als fotógrafs professionals Oscar i Raquel, que han fotut un repotatge fotogràfic que ni TV3 els supera :wink:.
Anna si necessites suport moral a la hora de tornar fer l’ examen, venim tota la tropa ja saps que no ens costa gens… un cosell quan arribis a les planxes :smiley: deixa caure un pernil a terra funciona moltes vegades :2funny: :2funny:, vinga ANIMS jo ja sento el motor de la 696
I a tú Berru, :tickedoff: a la próxima et vull veure amb moto encara que tingui que montar un sidecar a la multi :2funny: :2funny:, osti tu us imagineu una multi amb un sidecar ja seri la… :idiot2: en fi

SALUUUUUUUT A TOTS I TOTES!!!

UN DIA DE COLL…NS!!! :wink: m’ho vaig passar molt bé i els meus companys també :wink:
Gracies`per fer-nos passar un dia tant divertit !!! Ara a repetir-ho :wink: :wink:
Salut!!!