Sortida dia 23 de Novembre a Collioure.Llista per la sortida i dinar

Poco que decir mas que un dia 10!!! :wink: Fantástica compañia, fantásticas carreteras, fantástica comida!!! :smiley: :wink:
Esas curvas de Prats de Molló, mmmm :smiley:

Yo he reestrenado otra vez mi monster después de una cura importante de motor y he de decir que va muy fina, genial ;). Y aunque sé que está en rodaje, he llegado a casa con 192 km y aun sin encender la luz de la reserva :o, nunca me habia pasado de 150 km :smiley: :smiley: :-D. Oscar a ver si tienes tu que ver algo en eso!? :wink:

Bé dons aqui va la meva desmocronica :smiley:

Que us haig de dir que no sapigueu ja , bona companyia , molta carretera i curves , i el dinar amb el caxondeo ambla meva samarreta ^-^ ( que passa que no puc tindre una Kawasaki d’enduro? o es que Ducati ens fa alguna moto enduro ,eh!!! ) ja e trobat l’excusa perfecte je , je , je .

La ruta fabulosa amb una mica de fred però genial , sort que tenia l’esquena ven guardada , quant vaig tornar a casa i tenis força mes fret. En total vaig fer sobre uns 350km aprox :smiley: , quin gust això de tornar a portar moto >:D , el cabra boja d’en Marc( retro) :knuppel2: se’t aixeca sola no? , ja t’explicare que es el que s’aixeca sola , i en Hornet alias Joan quin espant quant em va passar a pams meu, per cert Marc el ciclomotor aquell que vas passar per la dreta , vas tindre molta sort , encara tinc la imatge al cap i no em vull imaginar que hagues passat si… , bé sort que teniem la parella Mueble :smiley: Marga i David? , per lo demes molt bé , bé menys el susto de l’albert que també em van vindre imatges dolentes al cap , sort que es un crack i va saber dominar la sutuacio a lo Bayliss :wink: .
A tots els altres encantat de tornarvos a veure i coneixer gent nova( Mandy, Edu, Cristina,els yamahistes, Nights,albert,Multistrada, Anna’s ( que ahir eren majoria en teniem 4 :wink: ) Oscar , Raquel ,Montse,Marc696, etc…)

Bé fins aqui la meva paranoia de les 12 del vespre :smiley: .

Raul , quant la fem amb tu i la teva 848 ? >:D

Pd. Berni , et vem trobar a faltar a tu i tots els feligresos( Jaume, Toni ,Mith :knuppel2: , etc…) a la proxima us vull a tots/es e Anna’s com a minim 3/4 .

Otro 10 para todos vosotros !!! :wink:

Me lo pasé genial, me alegro de haber llegado a tiempo :), no podía perderme una salida como esta y qué comida !!! :smiley:

Raul, a recuperar la moto, i sobretot el seny, comptem amb tu per properes. :wink:
Blackgi, Ocean i Anna !!! heu de venir motoritzades :tickedoff:

A tots els qui no coneixia un plaer que vinguéssiu, ja sabeu, tots els caps de setmana a ZG
I a tots els motoritzats gracies per un altra fantàstica ruta !!! :wink:

I als d’altres zones … reviseu més ZG, a veure quan repetim una ruta conjunta, la costa de barna a Girona promet !!! :wink:

Tamos en ello Montse,el que em fot més de tot plegat es que vaig caure tinguent seny :tickedoff:.Pot ser la unica bogeria va ser fer aquella ruta amb una climatologia adversa,aqui si “mea culpa” :.
Lo demes…a pasar-ho malament 2 mesets (economicamernt parlant) i tot arreglat (espero),molts i moltes ja hi firmarien que nomes fos aixó… :).Esta clar que em protegeix un angel ,o lo de “mala hierba nunca muere” deu ser veritat

De nou, un plaer tornar a gaudir de la vostra companyia! Bon diumenge i bona ruta!

Fins aviat amics! :wink:

Y esas fotiquis??? ::slight_smile: ::slight_smile:

+1 :wink:

IMPACIENTS!!! :stuck_out_tongue:

per mi i l anna la ruta perfecte!!! >:D >:D caloreta,musiketa amb karaoke,pokes curves,bon esmorzar,bones paranoies entre pits i plats… ^-^ ^-^

vam controlar a en marc696 k arribava be a girona…

i ja k ella encara no esta registrada…i no pot portar me la contraria…
a part de fer mes negocis… (pakirrin!! la tens al pot)… esta ENAMORADA de tots vosaltres!!!

k si kina gent,k si ens han esperat per tornar,k si son d pm,k kina familia…bla bla bla…
lo tipic de kuan estas enconyada!!! :2funny: :2funny: :2funny:

Las desmoladies Gironines se pasan al sector Garrapata???

Les 3 Anna’s:

Jo que estic desmolesionada :\ i per ara em trec el cuquet anant de desmopaquet :buck2:
Una que s’està traient el carnet…Això està fet :wink:
i la blackgi… ???

Petunets i V’sssss :stuck_out_tongue:

Blackgi??? qui és?

JAJAJAJAJ Creo que desde que le dije que su casco parece de aviador… :uglystupid2:
¿Puede que le de verguenza? :stuck_out_tongue:

:wink:

La Anna alias Blackgi vergonya :2funny: , si es una SINVERGUENZA :smiley: ( es que en castellà sona millor :smiley: ) les desmolaydies de la Zona Gironina d’aqui poc estaran en marxa oi que si noies, bé mes que desmolaydies son la Montse i les Anna’s(3 de moment) i la Meritxell que la volem veure motoritzada també .

:knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:
ki rebrà primer!!!

1a.soc moooooooooolt vergonyosa :stuck_out_tongue:

2a. d aviador no!! es el del dolent d star wars!!!,encara k em falta la cosa akella llarga…jo ja m entenc…

i 3a. FA FRED!!! soc incompatible amb ell!!! …i aixecar m aviat tambe >:D >:D

Eso se lo dirás a todas >:D >:D >:D >:D >:D

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

A veure com arregles aquest desaguisat … ;D ;D

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Aki i haurà guerra dedesmoleonas!!! jejejeje

P.D.Blackgi…hauries de ser mes especifica… :2funny: :2funny: :2funny: hi ha gent molt mal pensada… >:D ::slight_smile: >:D