TENEMOS UN TEMA PENDIENTE

Per mi ok tb.

Musha Duca, musha Duca, é, é !!

pooooo ziiii !! otro mas pal saco 8)

Ei!!! No os olvidéis de mi!!! Otro que s’apunta… :wink:

Ep que jo tambe vindré

Bueno, bueno, bueno…
Viento en popa a toda vela!

Confirmados para el 26.
01- Andida
02- Alix (estas chicas… que se ponen nombres con “A” para ser las primeras… :wink: )
03- Clau (un ratito?)
04- Dr Relliscada
05- DUCATonI
06- faldelu
07- JAHlive
08- Joan620
09- josedesmo + raquledesmo
10- karles
11- Multistrada
12- RECA999
13- uka
14- vtwin
15- Xavikai
16- xumet

Como mola no?
Venga, mas peña !

amb tota la colla que serem seria convenient reservar per dinar. Algu que conegui la zona sap d´algun lloc??, algun voluntari??

V´s

yo casi seguro que vengo, pero lo he de acabar de hablar con mi novio por si se quiere apuntar (pobresito, ahora no tiene moto y le llevo yo :frowning: (aunque cuando se porta bien le dejo que me lleve un rato :mrgreen: ) Os digo algo en unos dias…

jo tb me apunto :smiley:

01- Andida
02- Alix (estas chicas… que se ponen nombres con “A” para ser las primeras… )
03- Clau (un ratito?)
04- Dr Relliscada
05- DUCATonI
06- faldelu
07- JAHlive
08- Joan620
09- josedesmo + raquledesmo
10- karles
11- mark620
12- Multistrada
13- RECA999
14- uka
15- vtwin
16- Xavikai
17- xumet

Per mi cap problema… potaser vingui també la meva dona, això està per confirmar. Però s’hauria de tenir en compte el que diu l’UKA, i a veure si algú de la zona es pot encarregar de buscar restarurant per a dinar…

01- Andida + Carles
02- Alix
03- Clau (un ratito?)
04- Dr Relliscada
05- DUCATonI
06- faldelu
07- JAHlive
08- Joan620
09- josedesmo + raquledesmo
10- karles
11- mark620
12- Multistrada + dona
13- RECA999
14- uka
15- vtwin
16- Xavikai
17- xumet

Ya van 20 ducatistas… alguien da más?

Tema restaurante: yo conozco uno que está muy bien (cocina catalana, brasa y tal, a muy buen precio). Está cerca de lladurs (carretera de osona a sant llorenç de morunys), creo que está a una media hora o tres cuartos de basella (carretera de curvitas). La verdad es que el sitio val la pena (está en un embalse).
Ya direis si quereis que reserve.

Por ciertooooo NI SE OS OCURRA VENIR SIN LAS CAMISETAS-GORRAS-PACHEZ- ETC. DE DUCATISTAS.COM … HAY QUE DAR EL KANTEEEEE :wink:

estooo es que eln dia 26 es un pont pels de barcelona i em aniria millor abans o un cap de setmana mes tard, a mes hi vindria gent del ducati motoclub catalunya

Tenim en comta que per al día 26 ya tenim 20 personas es millor deixarlo com está y fer una altra trobada amb el Motoclub davant de Cheste…

Pos casi que si.
Ara que ya somos 20… aparte que hay ganas.

home, ho podriem passar a un cap de setmana després com diu lñ osito. No ho se, que tal li va a la gent?.
Andida, a mi em sembla perfecte el lloc que dius per dinar. Si la gent está d´acord podriem reservar allá.

V´s

A mi fins i tot m’aniria millor moure’l un cap de setmana abans o desprès. A més a més … com més serem més riurem :smiley:

La meva opinió és que som 20 que ens em apuntat, segurament n’hi ha un bon grapat que no son de Barcelona city… crec que havent-hi quorum s’ha de tirar endavant la sortideta!!! altra cosa fora que la gent comencés a donar-se de baixa pel motiu del pont, aleshores si seria convenient canviar el dia. USEASE mejor no tocar náaaaaa!!! i en quant al restaurant perfecte!!!

opino como multi, en el dia y en lo del restaurante.
mas q nada por no marear la perdiz vamos.

A mi en principi em va bé qualsevol diumenge al matí. A dinar no podré venir peró a esmorzar al Museu segur que si (Pans & Co.)