TENEMOS UN TEMA PENDIENTE

Jo la deixava tb tal com està, qui vulgui fer sortida al seguent cap de setmana que la faci tb, no?

Como aquello de “A mi de pequeño me daban 2”

Dons quedem el diumengue 26 de Setembre?

OK. Refinitivamente KDD pal dia 26 Septiembre 2004

Vale, reservo per dinar 20 persones cap a les 15:00, no?

Si Andida!!! perfecte però avisa que el num. pot pujar o baixar…no gaire però si que es pot moure. L’important és que ens guardin espai!!!
Ara faltaria posar l’hora i lloc de sortida no?

Que us sembla si per anar a Basella agafen la seeguent ruta, jo ja l´he feta algunes vegades per anar-hi a Andorra per exemple i es bona: Sortint desde el punt de trobada, direció Manresa, agafen la variant direcció Berga-Vic fins que va marcant la C-25 direcció Lieida, L´agafen i a la sortida de Suria- Solsona surtin per agafar una nacional de curves ràpides i bon ferm. Anem cap a Suria, passen Cardona i arriben a Solsona, despres arriba un port molt maco. Tot dret arriben a una creuta dels que venen de Calaf i tot alló. Trenquen a la dreta direcció Andorra, la seu fins que ens troben el desviament de Basella. Pel camí hi ha bons restaurants per esmorçar. Bé ja direu alguna cosa. chao

Ay…ay… ayer me dijo mi novio que el 26 es el cumpleaños de su hermano… y si no voy a la comida familiar me mata!
Voy a intentarlo convencer de ir aunque sea solo por la mañana y bajar a comer a barna… de todos modos os pasaré el teléfono y dirección del restaurante para que si quereis ir allí podais llamar.
Lo siento mucho… me apetecía un montón esta… mi primera salida con ducatistas.com… snif!

:lol:
jjejejjejjej VTWIN… aquest és el camí que vaig fer jo per pujar a Andorra fa uns dies… hi han trams amb obres… però suposo que de dia… aniré més ràpid… jjjjejajaajajjajajjajaa…

és una ruta maca…

:cry:
ANDIDAAAAAAAAAAA… no me vayas a dejar sola con la bandaaaa!!!

:cry:

ALIX… te prometo que intentaré ir aunque sea sólo a desayunar, si más ganas que tengo yo… :frowning:

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee que jo també vinc sempre que sigui en Diumenge!!!

01- Andida + Carles
02- Alix
03- Clau (un ratito?)
04- Dr Relliscada
05- DUCATonI
06- faldelu
07- JAHlive
08- Joan620
09- josedesmo + raquledesmo
10- karles
11- mark620
12- Multistrada + dona
13- RECA999
14- uka
15- vtwin
16- Xavikai
17- xumet
18- Tarod

jo aixó de no tenir internet a ma…

jo vaig pero tindriau de nonarme una hora aprox per trobar-nos a Bassella, jo baixo d’andorra per lo no fare la rutilla.

ja direu algo (

Y que no sigui 26 …

Definitivament no podré quedarme a dinar, però sí que vindrem una estoneta per esmorçar, i axí us coneixo…

Algú dels que dineu s’hauria d’encarregar de reservar taula. El restaurant es diu Casa Vilasaló (973 49 23 21). L’adreça és Carretera de la Llosa del Cavall s/n, a la localitat de Guixers. Ja us explicaré com anar, però és molt fàcil, des de solsona hi ha una carrtera que surt cap a Sant Llorenç de Morunys, està molt ben indicat.

Y que no sigui 26 .....

TAROD… sento dir-te … que serà en 26… (això si no han tornat a canviar…)…

:cry:

¿algun voluntari per reservar taula?

V´s

TODOS A LA VEZ NOOO!!! :lol:

Bueno doncs sent la sortida el dia 26, tarod no pot venir…
Pero ve un altre noi que va venir ahir a l’Alex, Chema.

01- Andida + Carles
02- Alix
03- Chema
04- Clau (un ratito?)
05- Dr Relliscada
06- DUCATonI
07- faldelu
08- JAHlive
09- Joan620
10- josedesmo + raquledesmo
11- karles
12- mark620
13- Multistrada + dona
14- RECA999
15- uka
16- vtwin
17- Xavikai
18- xumet

19- SpeedmanDark???
20- Amic de speedman (sorry no m’enrecordo del nom) ???

Veniu?

Ostres, si…
Slayer vens?

Vale, yo me encargo de hacer las reservas, sus mantendre informativamente hablando informaos…

Somos unos 24 - 25 … alguno más si suben mis mujeres, quiero decir dos más … peroooo eso será mucho cantar creo yoooo.