SECTOR DOMINGUERO

a les 9 al tomate-ebmo
-oskischumi

a les 16:30 al posit arenys-ducatigirl
-Anna
-oskischumi
-kimba ??

  • Mr. i la seva 999R (per confirmar)

L’ss

Ah! y por si os interesa la idea… como me parece que hay MotoGp el domingo si quereis podéis venir a comer al Martínez (al lado del Pòsit) que os pondré en un sitio dónde tengáis la tele delante jeje en el pòsit también hay tele pero casi no se ve de ningún lado… por si hay alguien que quiere empalmar >:D hay dos menus y la carta (uno de 14€ y otro de 22€) si os interesa el sábado puedo adjuntar los menús para que veáis :wink:

Saludos! L’s

Domingo tarde pinta bien :wink:

Y por la mañana tb que he convocado a los compis de monster696.es mañana actualizo lista k toy currando y el con el aifon no es lo mismo… :wink:

a liarlaaaaaaaaaa >:D :wink: >:D

a les 9 al tomate
-ebmo
-oskischumi
-kikemon
-krom
-cuñao krom (japo)
-Fram
-Ducamantium ???

a les 16:30 al posit arenys
-ducatigirl
-Anna
-oskischumi
-kimba ??

  • Mr. i la seva 999R (per confirmar)
    -Magno???
    [/quote]

Molt bones!! Tinc sortida diumenge al matí… i em sembla q acabem x dinar, així q em sembla que m’apunto a liar-la una miqueta amb vosaltres per la tarda!!! :smiley: Em podeu il·lustrar per trobar el punt de reunió??? Quina és la ruta prevista??

a les 9 al tomate
-ebmo
-oskischumi
-kikemon
-krom
-cuñao krom (japo)
-Fram
-Ducamantium ??

a les 16:30 al posit arenys
-ducatigirl
-Anna
-oskischumi
-kimba ??

  • Mr. i la seva 999R (per confirmar)
    -Magno?
    -Secom

Anna il.lustran’s com arribar al posit. Seque es el testaurant mes gran del port d’arenys de mar i la ruta si no m’equivoco poscap a st feliu >:D

Uooo com pintaa això!! :smiley: aviam Oscar, no se si te’n recordaràs de quan vam fer el DesmoSopar… però vaja ho torno a explicar, és senzill.

Si veniu per NII: heu de fer com si entrèssiu al poble, per entrar us trobareu una rotonda a la nacional i just a l’entrar una altra rotonda ja dins del poble, doncs bé aquesta rotonda no l’heu ni de fer, simplement a mà dreta ja veureu que us queda un pas subterrani que creua la NII, per anar al port :wink:

Si veniu per autopusta és el mateix però heu de creuar tot el poble d’Arenys de mar i a lúltima rotonda ja veureu el pas subterrani. Per cert la sortida d’Arenys de Mar és la 109.

Demà us penjo el menús, jo us recomano que vingueu al Martínez per el tema tele i MotoGp, digueu-me el que sereu per posar-vos en el millor lloc possible :wink:

L’ss

Jop!! Esther a les properes Desmocanyes mirarem de parlar seriosament el tema de fer-ne unes maresmegironines >:D :wink:

Aviam!! IMPORTANT!!

Diumenge 4 d’octubre la NII estarà tallada des del Masnou fins Calella per prova esportiva, es calcula que estarà tallada des de les 6.30 del matí fins les 18.30 aprox. Per tant l’autopista del maresme serà gratuïta! :wink:

L’s

I llavors com quedem???

per cert que m’oblidaba, algu s’apunta al dinar??? >:D :wink: que despres de motogp faran 125 i superbikes per fer temps a que l’anna acabi de currar :laugh:

Per accedir al por d’Arenys aneu per C-32 que serà gratis i agafar sortida 109, al passar el peatge veureu que la sortida es bifurca en dos, tireu per l’esquerra, us trobareu dos carrils: l’esquerra per Arenys de Munt i el dret per Arenys de Mar, creuar tot el poble fins trobar el pas subterrani que creua la NII :wink:

I per anar a St. Feliu cap problema, agafem autopista fins Calella / Pineda o Santa Susanna agafem NII i tira milles

L’s

eeeeeeppppp!!! :wink:
miraré de ser-hi però no sé si podré sortir de Calella… :tickedoff:
sinó miraré d´esperar a la sortida del peatge de Palalfolls…
ho intentaré…
ganes no falten… >:D
salut!!
p.d anna oi k tens el me mob?

Yes!! :wink:

Noies/noies!! us adjun-t’ho els dos menus que hi ha al martínez a part de la carta.

:smiley:

L’s


Pues… a veure… els de diumenge tarda!!! al final quina hora i quin lloc???

Anna un Google maps dels que et curres seria un detall :stuck_out_tongue:

Una abraçada

Grupo tarde (petaflowers que nadie madruga) a las 16:30 delante del posit de arenys. Magno te llamo si como en bcn para subir pa arenys :wink:

Xik@s me caigo de la convocatoria matutina: no me arranca la 696. Y llevo un cabreo del 15. No sé q coño m’hicieron en la revisión de los 1.500 d’esta semana pero he ido a dar una vueltecita esta tarde para ir calentando y nada. He intentado localizar a mi mecanico pero mañana me kedo sin salidita joder :tickedoff:

Nosotros saldremos desde BCN que tengo congreso y termino a las 13:30h, asi que si alguien sale de Barna que diga hora y lugar.
Nos vemos mañana!!!
Ls

:wink:

Com ja vaig comentar res de NII fins passat Calella per la prova esportiva que fan :wink: per tant agafar la C32 (autopista del Maresme en aquest tram serà gratuïta). és molt fàcil arribar fins el Port ja ho veureu, simplement agafar sortida 109 un cop passat el peatge d’Arenys veureu una bifurcació, cap a la dreta vas a parar a la NII així que per aquí no, i per l’esquerra vas a parar a Arenys de Munt/Arenys de Mar (dos carrils, el de la dreta va Arenys de Mar) i a partir d’aquí tot recte cap avall, creuar tot Arenys i al final del poble veureu una rotonda i un pas subterrani que creua la NII i ja esteu al port :wink:

Així doncs vindreu directament a les 16.30 oi?

Fiins demàà!! >:D

L’s

Estaré atento al teléfono :wink:


Merci Anna